Dacia a inmatriculat 46.968 de masini noi in Europa in luna august, in crestere cu 7.1%, in contextul in care piata auto in ansamblu a inregistrat o scadere de 8.6%.

Desi luna august a fost una mai putin buna pentru piata auto din Europa, Dacia reuseste sa obtina valori pozitive. Potrivit datelor oficiale publicate de Asociatia Constructorilor de Automobile din Europa (ACEA), constructorul de la Mioveni a inmatriculat 46.968 de masini noi, in crestere cu 7.1% comparativ cu perioada similara a anului trecut. Cota de piata Dacia a fost de 4.4%, in crestere de la 3.7%, scrie Automarket.

Intre timp, la nivel european, constructorii au inmatriculat in total 1.074.169 de unitati, in scadere cu 8.6% raportat la perioada similara a anului trecut. Aceasta scadere din august 2019 este explicata, in principal, prin faptul ca in august 2018 (luna premergatoare introducerii noului test de emisii WLTP), inmatricularile de masini noi au inregistrat o crestere de 31.2% fata de august 2017. In august 2018 au fost inmatriculat vehicule care inca nu erau omologate conform noilor teste WLTP, iar astfel piata a crescut artificial.

La nivelul primelor opt luni, Dacia a ajuns la 412.669 de masini inmatriculate, in crestere cu 10% comparativ cu intervalul similar din 2018. In acelasi timp, cota de piata a crescut de la 3.4% la 3.8%. Intre timp, in acelasi interval, piata auto europeana a scazut cu 3.2%, la 10.830.899 de unitati.

In urma acestor performante, Dacia ocupa locul al 13-lea in clasamentul marcilor cu cele mai multe inmatriculari in Europa in primele opt luni ale anului. Prima pozitie este ocupata de Volkswagen, constructorul german fiind urmat de Renault si Peugeot

Citeste si:
Vânzările Dacia cresc puternic. Noul Sandero este ”locomotiva”
Vânzările Dacia cresc...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri