Circulatia pe Autostrada Sibiu – Deva a fost inchisa joi dimineata, pentru 24 de ore, intre Nodul Rutier Sebes Nord (Lancram) si Nodul Rutier Sebes Vest (Vintisoara), din cauza unor lucrari dificile la conexiunea cu autostrada spre Turda, aflata in constructie si cu DN1.

Traficul spre Arad (iesirea din tara), Timisoara, dar si spre Cluj-Napoca se desfasoara cu foarte mare dificultate. De la primele ore ale diminetii au inceput sa se formeze cozi mari si se circula bara la bara. In doua ore de la oprirea traficului, cozile masoara kilometri intregi pe autostrada, iar drumurile secundare sunt complet blocate.

Traficul spre Nord-Vestul tarii a fost deviat prin Sebes si prin Vintu de Jos, dar sunt afectate si rutele spre Cluj-Napoca si Oradea, in conditiile iesirea de pe autostrada este aceeasi pentru toate destinatiile si drumul se desparte spre cele doua directii abia dupa aproximativ 10 kilometri, scrie G4Media.ro.

CNAIR a decis luarea acestei masuri pentru continuarea lucrarilor la Nodul SebesAutostrada Sebes-Turda. Este vorba despre amplasarea a doua elemente foarte mari, care cantaresc aproximativ 200 de tone fiecare, necesare pentru a face conexiunea dintre autostrada A10 si DN1 (spre Cluj-Napoca) si dintre A10 si A1 (sensul spre Orastie).

IMPRESA PIZZAROTTI & C.S.p.A., constructorul Lotului 1 al Autostrazii Sebes-Turda, a transmis care sunt lucrarile programate pâna vineri dimineata:

Citeste si:
Cum nu pot fi realizati cei 180 de km de autostrada promisi de Plumb?
Rovana Plumb spune ca vom...
  • Lansarea tablierului metalic aferent structurii PN05 – Pasaj pe breteaua 5 (km 0+293) peste autostrada A1, care face conexiunea intre autostrada A 10 cu DN 1 prin sensul giratoriu existent al Nodului Rutier Sebes Nord (Lancram)
  • Lansarea tablierului metalic aferent structurii PN02 – Pasaj pe breteaua 2 (km 0+860) peste autostrada A1, care face conexiunea intre autostrazile A 10 si A1, sens de mers Orastie-Turda.

Lucrarile au inceput de la ora 8 dimineata, dar, din cauza vântului, operatiunea de ridicare a unui element de dimensiuni foarte mari, a fost abandonata si muncitorii s-au mutat pe alta sectiune de drum.

Politia rutiera si cea a autostrazilor supravegheaza traficul in zona. Aglomeratia a inceput sa apara inca de la primele minute dupa ora 8, ora inchiderii tronsonului. Primele coloane de masini au inceput sa se formeze pe autostrada, la iesirea dinspre Sibiu si la iesirea dinspre Deva.

Studii de trafic realizate in urma cu câtiva ani aratau ca prin zona treceau zilnic intre 22.000 si 30.000 de masini. Intre timp, dupa finalizarea autostrazii, si mai multe masini trec pe acolo, ceea ce face ca zona Sebes sa fie una dintre cele mai aglomerate din tara.

Citeste si:
Ce proiecte de infrastructura sunt incluse in bugetul Transporturilor
Bugetul Ministerului...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Bilantul proiectelor de infrastructura in prima jumatate de an