25 Ianuarie 2007

Romcar va avea anul acesta 40 de magazine de prezentare Ford

Romcar, reprezentantul marcii Ford in Romania, vrea sa aiba pana la sfarsitul anului maximum 40 de magazine de prezentare (showroom-uri) in tara, cu 25% mai multe decat in prezent, au anuntat reprezentantii companiei.

Romcar are in prezent 20 de distribuitori autorizati, 31 de showroom-uri si 18 ateliere de service in Romania, iar pentru sfarsitul acestui an isi propune sa ajunga la un numar de 35 - 40 de magazine de prezentare in tara. Anul trecut, reprezentantul Ford a modernizat peste jumatate din cele 30 de concesiuni, iar, in 2007, se va orienta catre capitalele unor judete mai mici, unde nu are inca reprezentante, informeaza NewsIn.

Cei mai importanti dealeri Ford, dupa vanzari sunt Romcar Motors, BDT si Colina Motors. Toti se afla in capitala, unde importatorul Ford a vandut, anul trecut, peste 40% din cele aproape 13.000 de automobile.

Romcar vrea sa vanda in acest an 15.000 de unitati si estimeaza ca va ajunge la o cifra de afaceri de 200 milioane euro. in 2006, vanzarile Ford in Romania au crescut cu 66%, pana la 12.844 de unitati. Cele mai bune vanzari le-au inregistrat modelele Fiesta (3.710 unitati), Focus (3.014 unitati) si Transit (2.891 masini).

Reprezentantii Romcar considera ca anul trecut piata auto a inceput sa dea semne de maturizare, deoarece clientii au inceput sa se orienteze catre masinile de oras, autoturisme de dimensiuni mai mici cu consum mai scazut de combustibil. Romcar considera ca piata romaneasca este condusa inca de pret in segmentul masinilor vandute catre persoanele fizice, insa situatia este cu totul alta cand este vorba de flote. Companiile pun pe primele locuri fiabilitatea, valoarea reziduala si perioada de garantie cand se decid sa achizitioneze flote de masini.

Romcar considera ca pe termen mediu unul dintre efectele integrarii ar putea fi cel al cresterii preturilor masinilor noi, ca urmare a unui reglaj economic determinat de cresterea cererii venite din partea locuitorilor altor tari si de regimul fiscal pentru produsele de lux. Romcar face parte din grupul tiriac Auto si este reprezentantul marcii Ford din 1992. in prezent, comercializeaza 13 modele de automobile.

In luna decembrie 2006, compania cipriota Romcar Auto Limited a cumparat un numar de 32.572 de actiuni, cu o valoare de 10 lei fiecare, reprezentand 10 % din capitalul Romcar SRL. Bucuresti, potrivit informatiilor publicate in Monitorul Oficial. Pretul tranzactiei de actiuni este in valoare de 4,5 milioane euro. in urma cesiunii capitalul social al Romcar Bucuresti este in valoare de 3,25 milioane lei si este detinut in totalitate de Romcar Auto Limited, asociatul unic al companiei bucurestene.



Citeste si