Compania de drumuri (CNAIR) vrea sa demareze anul acesta un proiect pilot care se numeste „Drumurile Partituri – Respectarea vitezei, incantarea sufletului” si care este prins in Strategia de Siguranta Rutiera. Proiectul presupune transformarea unor melodii celebre, precum „Ciocarlia” sau „Drumurile noastre”, in marcaje rutiere. Soferii vor auzi cantecele doar daca nu depasesc limita de viteza. Un alt proiect prevede instalarea unor roboti de ghidare in zona sectoarelor de drum periculoase sau acolo unde se desfasoara lucrari la carosabil, scrie g4media.ro.

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) vrea sa amplaseze marcajele astfel incat soferii care respect limita de viteza sa auda fie „Ciocarlia”, fie „Drumurile noastre”.

Mai mult, sefii de la Drumuri vor sa inceapa un alt proiect pilot, numit „Robotelul Ghid de Avertizare”, care consta in achizitia de roboti, mai degraba manechine cu baterii, si amplasarea acestora in zona sectoarele de drum considerate periculoase din punct de vedere al sigurantei rutiere sau in zonele unde se desfasoara lucrari la carosabil. Scopul este de a-I face pe soferi mai atenti la drum.

Un alt proiect incepe de luna viitoare si consta in masuri de siguranta la toate cele 246 de treceri de cale ferata de pe drumurile nationale, care implica montarea stalpilor pentru iluminat, delimitarea sensurilor de circulatie si asternerea unui covor rosu cu aderenta la franare.

Un alt proiect cuprins in Strategia de Siguranta Rutiera se refera la cresterea asigurantei pe sectoarele de drum unde acum au loc cele mai multe accidente, asa numitele puncte negre.

Citeste si:
CNAIR lansează un site pe care să vezi unde găsești locuri de parcare
CNAIR lansează un site pe...

Sursa foto: Robert Adrian Sandu - CNAIR SA Oficial

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri