Uber lansează trei noi funcții în aplicație, disponibile pentru utilizatorii din România începând cu 16 martie, prin care își propune să asigure o comunicare mai eficientă între șoferi și pasageri și să contribuie la îmbarcări mai simple și mai sigure.

Funcția de verificare prin cod PIN

Utilizatorii Uber din România vor avea opțiunea de a primi un cod PIN format din 4 cifre pe care să îl comunice șoferilor înainte de a începe cursa. Acest nou pas de verificare își propune să îi ajute pe utilizatori să se asigure că urcă în mașina corectă, în timp ce șoferii pot verifica dacă pasagerul este cel care a efectuat comanda.

Pentru a activa funcția de verificare prin cod PIN, utilizatorii trebuie să acceseze setările din aplicația Uber și să apese pe “Verifică-ți cursa” ("Verify Your Ride"). În continuare, aceștia pot alege să folosească funcția de verificare prin cod PIN pentru fiecare cursă sau doar pentru cursele pe care le fac în timpul nopții, între orele 21.00 și 06.00. Odată ce funcția a fost activată, utilizatorul va primi în aplicație un cod PIN format din 4 cifre cât timp așteaptă șoferul la adresa de preluare. Odată șoferul ajuns, utilizatorul va comunica verbal codul PIN, înainte de a intra în mașină. După ce șoferul introduce PIN-ul corect, cursa poate începe. Când această funcție este activată, o cursă nu poate începe până când codul PIN corect nu este introdus în aplicație.

Urmărirea unei curse în aplicație

Citeste si:
Uber Technologies dă afară 3.000 de oameni şi închide 45 de birouri
Uber Technologies dă afară...

Noul design oferă mai multă precizie și transparență față de statusul unei curse, printr-o serie de notificări referitoare la momentul îmbarcării: minutele rămase până la sosirea șoferului, locul de preluare, direcția spre locul de preluare și instrucțiuni utile pentru orientarea într-un aeroport sau un spațiu pentru evenimente. Astfel, utilizatorii pot avea încredere că statusul cursei este cel actual, pe lângă faptul că pot urmări punctul în care se află șoferul pe harta din aplicație.

Notificarea referitoare la faptul că șoferul se află în apropierea adresei de îmbarcare este acum mult mai vizibilă, numele șoferului, plăcuța de înmatriculare, marca, modelul și culoarea mașinii fiind evidențiate. În plus, când cursa este aproape de finalizare, pasagerul va primi și notificări despre cum poate ieși din mașină în siguranță.

Funcția de traducere

Aplicația va avea acum și o funcție de traducere, pentru ca pasagerii și șoferii să comunice mai ușor între ei înainte de îmbarcare sau în momentul în care începe cursa.

Citeste si:
eSky lansează portofelul digital eSky Wallet, în vreme de pandemie
eSky, una dintre agențiile...

Înainte ca această opțiune să fie disponibilă, mesajele de la șoferi către utilizatori apăreau în limba selectată de către șoferi. De exemplu, dacă un șofer folosea aplicația în limba română, mesajul pentru pasager apărea în aceeași limbă și pe ecranul lui, chiar dacă aceasta nu era limba selectată.

Noua opțiune de traducere le oferă utilizatorilor posibilitatea de a selecta un mesaj pentru a-l traduce instant în limba preferată, din cele peste 100 de limbi înregistrate în aplicație. Funcția de traducere este disponibilă atât pentru mesajele predefinite, cât și pentru orice alte mesaje scrise între șoferi și pasageri.

Sursa foto: Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Citește și
Orban, după discuțiile cu șefii Renault: Nicio concluzie privitor la concedieri
Setari Cookie-uri