Rompetrol a implementat la nivelul benzinăriilor din România, Bulgaria și Republica Moldova o serie de măsuri suplimentare pentru prevenirea și reducerea răspândirii COVID-19.

În benzinării vor fi igienizate/dezinfectate suprafețele directe de contact din oră în oră, vor fi curățate/spălate pardoselile de cel puțin patru ori pe zi (24 ore), vor fi suplimentate consumabilele specifice (dezinfectați, șervețele umede, uscătoare de mâini, etc).

Rompetrol recomandă păstrarea unei distanțe între clienți de cel puțin un metru. De asemenea, servirea produselor gastro preponderent se va face în ambalaje de unică folosință.

"Rugăm clienții să respecte toate măsurile implementate pentru o bună funcționare a activităților. În același timp, le recomandăm clienților Fill&Go să folosească metodele online de plată a facturilor curente, iar pentru reducerea interacțiunii în stații să folosească opțiunea de plată și alimentare cu carburanți direct la pompă", spun reprezentanții Rompetrol.

Măsuri în Rafinării

Citeste si:
Rompetrol, 12 noi stații deschise în primele 4 luni
Rompetrol, 12 noi stații...

La nivelul unităților de producție (cele doua rafinării ale Grupului - Petromidia și Vega) s-au introdus reguli și măsuri noi, mult mai stricte: testări ale temperaturilor corporale, crearea temporară de spatiii pentru clienți/subcontractori în afara spațiului de lucru, îmbunătățirea fluxului de oameni, fluidizarea traficului auto, bariere/covoare antivirus, intensificarea acțiunilor de curățare în zonele de risc - intrări / coridoare / toalete.

În același timp, facilități precum cantina sau dispensarul medical au luat măsuri precum livrarea în sistem catering, crearea de zone dedicate pentru izolare temporară.

La nivelul subsidiarelor din România, Bulgaria și Republica Moldova, s-a adoptat și implementat o serie de măsuri pentru protejarea angajaților, clienților și a spațiilor de lucru (clădiri administrative, depozite, benzinării, rafinării).

Multe măsuri au fost deja implementate la nivel de Grup înainte de declanșarea răspândirii virusului COVID-19 în România, respectiv semnătura și factura electronică, program flexibil de lucru, lucrul de acasă, dotarea cu echipamente electronice performante și conectarea acestora – VPN, cloud, antivirus. Recent, compania a adoptat și alte măsuri specifice precum limitarea/anularea deplasărilor în interes de serviciu, reintegrarea la întoarcerea dintr-o călătorie înafara țării (lucrul de la domiciliu pentru cel puțin 7 zile de la întoarcerea din zone neafectate și 14 zile de la întoarcerea din zone afectate), limitarea ședințelor (prezență fizică de maxim 7 persoane) sau anularea evenimentelor interne.

Citeste si:
Companii vin in vizita in Norvegia pentru a studia un viitor fara...
Norvegia, luata cu asalt de...

Pentru spațiile de lucru s-au luat măsuri pentru creșterea acțiunilor de igienizare a spațiilor comune, dotarea cu materiale (dezinfectanții, măști, mănuși), dezinfectarea punctelor de contact (lift, uși, etc), limitarea accesului și fluidizarea căilor de acces în acord cu recomandările autorităților, informarea angajaților cu privire la creșterea măsurilor de igienă, conduită și prevenție.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Citește și
Orban: Poporul român are nevoie de toţi fii săi, indiferent unde se află
Setari Cookie-uri