Compania de curierat Sameday lansează serviciul de livrare fără interacțiune între curier și destinatar, prin care coletul poate fi lăsat unde dorește proprietarul, probabil cel mai adesea în fața ușii. Serviciul este valabil doar pentru coletele fără ramburs începând cu 30 martie.

"Prin noul serviciu eliminăm 100% interacțiunea dintre curier și destinatar. Serviciul este valabil doar pentru coletele fără ramburs, cele preplătite în site-ul comerciantului. Curierul și destinatarul se vor coordona telefonic, vor stabili locul unde va fi lăsat coletul, de obicei în fața ușii cel mai probabil. Livrarea se va face în baza unui PIN pe care destinatarul îl va primi dimineața prin SMS. Codul PIN va ajuta la deblocarea livrării în momentul în care curierul ajunge la adresă. După ce curierul ajunge la adresă lasă coletul și așteaptă de la destinatar codul PIN, care ține loc de semnătură de primire. Codul PIN se poate transmite prin telefon curierului sau fizic la ușa, dar curierul va sta la 2-3 metri de ușa destinatarului", a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday.

Plata ramburs la curier a scăzut de la 80% la 50% în această perioadă, în București a scăzut și mai mult, ajungând la 40%.

Față de o perioadă obișnuită, comenzile au crescut cu 5-10% pentru segmentul Business-to-Consumer (B2C). Datorită traficului redus, timpul între livrări a scăzut cu 30-40%.

"Am creat un fond prin care vrem să ajutăm angajații în cazul în care sunt depistați pozitiv cu coronavirus. Vrem să ii ajutăm atât pe ei, cât și familiile lor. Curierii nu vor fi plătiți suplimentar în această perioadă", mai spune Lucian Baltaru.

Citeste si:
Elit si-a prelungit contractul de inchiriere in P3 Bucharest A1
P3 Logistic Parks, nou...

Sameday are 2.100 de angajați și livratori parteneri, dintre care 1.250 sunt curieri, livratori.

Compania livrează din 2019, în București, cu șase mașini 100% electrice și își propune ca până la finalul anului flota să ajungă la 70 de unități. De asemenea, centrul logistic Sameday din Chitila este alimentat cu energie 100% verde, iar peste 90% dintre contractele Sameday sunt semnate electronic, reducându-se astfel consumul de hârtie și de alte consumabile.

Înființată în 2007, Sameday oferă clienților și partenerilor servicii de curierat la nivel național, livrare în aceeași zi în București și în zonele limitrofe. Sameday livrează în peste 7.000 de localități.

În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în două hub-uri logistice, unul amplasat în apropiere de orașul Chitila și unul în județul Sibiu.

Citeste si:
FAN Courier: Românii vor prefera comenzile online și când vor ieși...
FAN Courier: Cu magazine...

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Citește și
Strabag va construi sectorul de autostradă Târgu Mureş - Ungheni
Setari Cookie-uri