Ford România anunță că service-urile mărcii pot prelua și livra mașinile clienților

Ford România anunță că service-urile mărcii rămân deschise si pot prelua contra cost, repara, igieniza și livra mașinile clienților.

Proprietarii mașinilor vor primi un rezumat video despre operațiunile necesare, prin intermediul aplicației Video Check, precum și igienizarea mașinilor. Proiectul #StaiAcasă, care a fost lansat pentru prima dată în Italia, a fost extins în majoritatea țărilor europene.

"În timpul preluării/reparării/livrării vehiculului, se vor folosi mănuși de unică folosință, mască de protecție precum și folii de plastic pentru volan și scaune. Elementele mașinii expuse la atingere se vor dezinfecta cu agenți speciali aprobați de Ministerul Sănătății", spun reprezentanții Ford.

Rezumatul video realizat prin Ford Video Check permite clienților să vadă și să aprobe clar lucrarea recomandată și costul acesteia. Verificarea video poate fi accesată prin orice dispozitiv compatibil, cum ar fi un smartphone, tabletă sau computer.

Deși unele reprezentanțe Ford sunt acum închise temporar, deoarece guvernele au luat măsuri de siguranță publică, multe service-uri rămân deschise, chiar și în țările cele mai afectate de criză. Este exemplul Italiei, unde inițiativa a fost introdusă pentru prima dată, la începutul acestei luni.

Citeste si:
Schimbări de management la Ford România
Schimbări de management la...

"Știm că există încă șoferi care livrează, care trebuie să transporte alimente, consumabile medicale, etc. și clienți care ar putea face cumpărături sau ar putea livra toate cele necesare pentru rudele în vârstă", a declarat Massimo Pasanisi, Director Operațiuni, Divizia de Servicii Post-Vânzare, Ford Europa.

Campania #StaiAcasă a fost deja lansată în multe țări europene, inclusiv Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Franța, Italia, Germania, Grecia, Ungaria, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Spania, Suedia și Marea Britanie.

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri