Grupul Auto Rădăcini rămâne activ în activitatea de service și vânzări în această perioadă, prin extinderea serviciilor existente, cum ar fi preluarea și livrarea mașinilor pentru reparații, vânzarea mașinilor și livrarea acestora la domiciliul clienților și menținerea stațiilor I.T.P. deschise, spune Ioan Kiss, directorul general al Diviziei Auto.

Domnule Ioan Kiss, cum a reacționat Rădăcini Grup la contextul COVID-19?

În primul rând am respectat cu strictețe toate ordonanțele emise de autorități. Am înțeles cu toții că este un moment nemaiîntâlnit peste care putem trece doar prin disciplină.

Am luat măsurile necesare pentru a proteja angajații noștri și clienții. Am asigurat materialele necesare de protecție în spațiile comune. Am aplicat materiale de protecție pentru mașinile care au intrat în unitățile noastre service, până la momentul predării către client.

A fost afectat programul de lucru în rețeaua Rădăcini și ce măsuri ați luat în acest sens?

Am ținut seama de restricțiile de circulație impuse de autorități și le-am salutat în contextul asigurării prevenției. Unitățile noastre sunt deschise, chiar dacă am redimensionat echipele ținând cont de reducerea activității în general. Astfel asigurăm serviciile având echipe de intervenție formate din specialiști în reparații pentru toți clienții care au nevoie de lucrări în regim de urgență.

Avem deschise de asemenea unitățile de efectuare I.T.P., deoarece inspectarea tehnică a autovehiculelor cu regularitate este vitală pentru siguranța conducătorilor și a pasagerilor. De asemenea, în caz de accident, firmele de asigurare nu acoperă repararea mașinilor cu I.T.P. expirat. De aceea suntem aici pentru mașinile cu I.T.P. în prag de expirare, atât pentru persoanele fizice, cât și cele juridice.

Pentru clienții de service oferim serviciul de preluare și predare a mașinii la domiciliul clienților, iar la vânzări livrăm de asemenea mașinile clienților la domiciliul acestora.

Cum mai funcționați de la distanță în relația cu clienții?

Echipa noastră de call-center preia apelurile telefonice și solicitările pentru activitatea de service și pentru cea de vânzări, astfel încât să găsim cele mai bune soluții pentru clienți în această conjunctură foarte dificilă. Am implementat instrumente care ne ajută să automatizăm pe cât posibil interacțiunea clienților cu serviciile noastre, pentru o experiență a clientului mai simplă și mai eficientă în relația cu noi.

Suntem pregătiți din punct de vedere tehnic, datorită investițiilor și dezvoltării noastre continue. Astfel avem centrala VoIP, serviciul de preluare apeluri, sistem CRM și sistem de ofertare a gamei noastre de produse pentru mărcile Opel, Volkswagen, Mazda, Suzuki, Citroen, Honda și Peugeot.

Avem instrumente digitale implementate, absolut necesare pentru a putea păstra relația cu clienții noștri chiar și de la distanța, în condițiile impuse de limitările de circulație.

Am selectat stocuri de mașini gata de livrare și oferte speciale atât pe vânzări cât și pe service, ce pot fi vizualizate pe site-ul nostru auto.radacini.ro.

De asemenea, avem oferte de mașini special create pentru situația curentă, într-un showroom online care poate fi accesat la auto.radacini.ro.

Ați enumerat multe proiecte de digitalizare și automatizări. Mai aveți și alte proiecte?

Momentele acestea ne-au demonstrat că investițiile noastre în direcția digitalizării sunt necesare mai mult decât oricând, de aceea avem în plan continuarea dezvoltării grupului în această direcție prin extinderea serviciilor oferite de platformele digitale existente.

Suntem în pregătirea unui proiect complex, denumit Rădăcini 3.0, proiect care, pe lângă denumirea specifică domeniului IT, reprezintă și implică mai multe aspecte care vor contribui și mai mult la creșterea calității serviciilor oferite clienților noștri.

Totodată, proiectul este legat de aniversarea noastră de 30 de ani, deoarece anul viitor Rădăcini Grup va împlini 30 de ani de activitate.

Gama de produse se schimbă accelerat, avem noi generații de clienți și trebuie să fim cu un pas înainte pentru a pregăti aceste noi procese și totodată să menținem contactul cu clienții existenți, păstrând standardele serviciilor oferite la cel mai înalt nivel.

Aveți și proiecte de implicare socială?

Credem că orice companie trebuie să demonstreze spirit civic și solidaritate fată de cei din comunitatea în care activează. Avem proiecte ample ale Fundației Rădăcini Grup de sprijinire a unor organizații precum SOS Satele Copiilor, Asociația M.A.M.E., Asociația Pro Vita, Hospice Casa Speranței și altele.

Printre acestea avem și un proiect de suflet, în derulare de 5 ani, de acordare a burselor de studiu pentru elevii cu rezultate de excepție din mediul rural.

Și mai mult decât oricând, acum în aceste vremuri dificile, colegii noștri voluntari au organizat recent echipe de ajutorare a clienților noștri seniori.
Detaliile campaniei “Suntem alături de tine” se pot găsi urmând link-ul: auto.radacini.ro.

Respectând toate normele în vigoare și cele de prevenție, le facem aprovizionarea cu toate cele absolut necesare și le livrăm în mod gratuit la domiciliu.

Ei au fost alături de noi timp de 30 de ani și acum este momentul când noi suntem mai mult ca oricând alături de ei. Ne-am păstrat optimiști și verticali și dorim să ne revedem sănătoși cu toți clienții noștri în cel mai scurt timp. Cu disciplină și solidaritate. Împreuna vom fi și mai buni!

Grupul Auto Rădăcini este prezent în orașele București, Constanta, Brăila, Brașov, Galați, Ploiești și Otopeni cu reprezentanțe Opel, Volkswagen, Mazda, Suzuki, Honda, Citroen, și Peugeot.

Citește și
O nouă reprezentanță Tesla, la 600 km de România
Setari Cookie-uri