Cardurile DKV vor fi acceptate la punctele de încărcare Has.to.be din Germania, Austria și Elveția (regiunea D-A-CH), la Be Charge și Duferco din Italia precum și la Chargy din Luxemburg.

Posesorii DKV Card + Charge pot să își reîncarce în curând vehiculele electrice sau hibride la alte 4.500 de puncte de încărcare din regiunea D-A-CH, 2.000 de stații din Italia și 1.600 de puncte din Luxemburg.

A fost semnat un contract între Charg4Eruope – joint venture-ul DKV cu innogy – și operatorii italieni de puncte de încărcare Be Charge S.r.l. și Duferco Energia S.p.A precum și cu consorțiul „Chargy” din Luxemburg, precum și cu furnizorul european de servicii complete pentru stații de încărcare Has.to.be.

Citește și Cum poți face peste 1 MILION de kilometri cu o mașină electrică fără să schimbi bateria.

Rețeaua de încărcare DKV din toată Europa va atinge în curând peste 70.000 de puncte de încărcare în Germania, Austria, Belgia, Franța, Olanda, Luxemburg și Italia. Pe termen mediu, rețeaua de puncte de încărcare va fi extinsă pentru a deveni cea mai mare din Europa.

”Suntem bucuroși să facem acești pași foarte importanți în colaborare cu jucători cheie pentru a intra pe piețele de e-mobilitate din Austria, Italia și Luxemburg”, a declarat Marco van Kalleveen, CEO DKV Mobility Services Group.

Citește și Prima țară din lume în care mașinile electrice se vor încărca wireless.

DKV oferă la nivel european un portofoliu extins pentru optimizarea și controlul flotelor comerciale, de la aprovizionarea pe drum an fără numerar la cele peste 120.000 puncte de acceptanță pe diferite piețe și până la decontarea taxei de drum și returnarea taxei pe valoare adăugată. În anul 2019, grupul a realizat un volum de tranzacții de peste 9,9 miliarde de euro și și-a desfășurat activitatea în 42 țări. Peste 230.000 de clienți utilizează 4,2 milioane DKV Card-uri și dispozitive on-board.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri