Angajații Fabricii de Producție Vehicule Ford din Craiova au revenit la programul de lucru în trei schimburi, astfel încât volumul de producție este acum la aproape același nivel cu cel înregistrat înainte de începutul pandemiei.

„Deși situația continuă să fie volatilă, revenirea la trei schimburi de lucru este un semn că piețele europene au început să se redreseze. Este important ca oamenii să continue să se comporte responsabil și să respecte toate măsurile de securitate și sănătate impuse de către guvernele naționale și de către companii. Acesta este un factor important pentru menținerea activității noastre și a industriei auto în această perioadă dificilă”, a declarat Ian Pearson, președintele Ford România.

Președinte Klaus Iohannis a facut o vizita la Craiova pentru a vedea liniile de producție. Ford Craiova a demarat o investiție suplimentară, de 30 de milioane de dolari, într-o nouă linie de presaj. Aceasta are o suprafață de 1900 mp și va permite uzinei Ford Craiova să producă la nivel local o gamă mai largă de componente.

Citiți și Cât pierd din autonomie mașinile electrice după primul an.

Mai târziu în acest an, Ford Craiova va începe și producția de serie a noului Ford Puma ST. Acest model va fi produs în România.

Producția modelului Puma a început în octombrie anul trecut la fabrica Ford din Craiova, fiind primul model hibrid construit în România. Acesta este comercializat în Europa, precum și în Australia și Noua Zeelandă, astfel că Ford Craiova exportă vehicule în acest moment în peste 50 de țări la nivel global.

Ford și-a luat angajamentul de a electrifica gama sa de vehicule destinate pieței europene, Puma fiind unul dintre cele 14 modele pentru care Ford și-a propus să ofere variante de propulsii electrificate. Printre aceste modele se numără și SUV-ul electric Mustang Mach-E - care va fi disponibil în Europa până la sfârșitul anului 2020.

Cu o investiție de peste 1,5 miliarde de euro în uzina sa de ultimă generație de la Craiova, Ford România are în prezent aproximativ 6000 de angajați, atât la Fabrica de Producție Vehicule, cât și la Fabrica de Producție Motoare, care lucrează în acest moment în două și trei schimburi. Aproape jumătate dintre ei s-au alăturat companiei în ultimii trei ani, pentru a sprijini producția SUV-urilor EcoSport și Puma.

Cititi si Cât costă mașinile electrice la mâna a doua în România. Top vânzări

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri