Mercedes-Benz, producătorul de mașini cu una dintre cele mai mari game de modele, ia în calcul să renunțe la 7-8 modele de mașini în versiuni coupe și convertible după ce clienții s-au mutat către sedanurile rapide realizate de companie.

Modele de mașini Mercedes-Benz examinate sunt versiunile coupe și convertibile ale claselor S, C și E, coupe-ul CLS, SLC, dar și unul dintre modelele GT ale mărcii. Producția roadsterului SLC a fost oprită, spune motorillustrated.com, citând Automotive News.

Citiți și Mașini electrice second-hand sau noi? Ce să cumpăr?

Sedanurile moderne au abordat un stil mai sportiv, care, în trecut, exista doar pe modelele coupe. Modelul Clasa S sedan a atras din cumpărătorii de Mercedes-AMG GT cu patru uși, întrucât au un preț similar. Aceeași situație este și pentru CLS și un Clasa E mai bine echipat.

În acest sens, Mercedes-Benz încearcă să reducă gama pentru a-și reduce riscul într-un mediu de retail incert, în condițiile în care cumpărătorii își doresc SUV-uri mai mult ca oricând.

Retail jobs

Pandemia de coronavirusu a lovit cu greu producția, amplificând în continuare problema pentru un producător de automobile cu prea multe modele și volume mai reduse de vânzări.

Citiți și: Kaufland, reguli noi în stațiile de încărcare mașini electrice.

Rapoartele au sugerat, recent, că Mercedes-Benz ar putea opri producția Clasa A în America de Nord pentru a se concentra pe SUV-ul GLB.

Gama mare de modele îi încurcă destul de mult pe dealerii mărcii care nu pot da rapid clienților configurația dorită fără o așteptare lungă. La aceasta se adaugă nevoia de a dezvolta o nouă tehnologie de electrificare și de a construi mai puține motoare cu combustie în favoarea celor electrice.

Citeste si:
Mercedes-Benz: Anul acesta, una din 5 mașini vândute a fost...
Mercedes-Benz România: Anul...

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri