31 Iulie 2020

Cât costă conversia unui Land Rover Defender în mașină electrică?



Compania americană Twisted a lansat un kit de conversie electric pentru clasicul Land Rover Defender. Sistemul este compatibil cu generația anterioară Defender 90, 110 și 130. Clienții vor aștepta 9 luni după mașini. Primele mașini vor putea fi testate în octombrie 2020.

Cumpărătorii au posibilitatea să aleagă dintre două motoare electrice, ambele folosind un singur motor electric montat sub capotă. Motorul este alimentat de un pachet de baterii de 60 kWh montat sub podea, care îi va oferi o autonomie de 320 km.

Un motor electric de 214 CP și 380 Nm îi oferă SUV-ului britanic un timp de accelerație până la 100 km/h în 10 secunde. Acesta este Twisted NAS-E.

Cel de-al doilea kit electric este un motor de 320 CP, 460 Nm și va echipa Twisted NAS-E Plus. Timpul de accelerație până la 100 km/h este de 8,2 secunde.

Citiți și Cum poți face peste 1 MILION de kilometri cu o mașină electrică fără să schimbi bateria.

Ambele vor fi echipate cu un sistem de management, permițând proprietarilor să comute între o serie de moduri de acționare, inclusiv Sport, Eco și Off-Road.

Twisted oferă o serie de îmbunătățiri ale șasiului, inclusiv suspensie Bilstein modernizată, frâne cu disc cu diametru mai mare, etriere îmbunătățite și jante din aliaj mai late.

Ambele propulsoare electrice păstrează capacitatea de remorcare de 3.500 kg a Defenderului inițial.

Folosind o stație de încărcare 22kW, bateria Twisted EV se va încarca complet în aproximativ trei ore. De asemenea, sistemul este compatibil cu puncte de încărcare 11kW, timpii de încărcare fiind dublați atunci când este utilizat acest sistem.

Citiți și Cât pierd din autonomie mașinile electrice după primul an.

Cât costă conversia unui Land Rover Defender în mașină electrică?

Modelul de bază NAS-E are un preț de 185.000 de dolari (aproximativ 156.000 de euro), care include costul mașinii, în timp ce Twisted NAS-E Plus începe de la 210.000 de dolari (aproximativ 177.000 de euro).

Ambele modele vin în standard cu un sistem de infotainment cu ecran tactil, sistem audio cu 8 boxe, cameră de marșarier. Pentru a descuraja potențialii hoți, ambele versiuni sunt echipate cu un sistem de imobilizare și un tracker GPS, care poate fi asociat cu o aplicație pentru smartphone pentru a monitoriza locația mașinii în timp real.

Citiți și Poșta Română trece la vehicule electrice anul acesta.



Citeste si