Ce poți face dacă un prieten ”ți-a reparat” mașina

Munca de birou nu este pentru toată lumea, un lucru foarte bun, de altfel. Specialiștii sunt necesari în orice domeniu, inclusiv în mecanică. Deși în România sunt multe afaceri de acest gen, ucenicii angajați nu au cunoștințele suficiente pentru a rezolva probleme mai complicate. Lipsa de personal este o chestiune general valabilă, pe care majoritatea antreprenorilor o invocă și pentru care statul român nu are încă o soluție. Cât despre mecanică, e o meserie ușor de ”furat”, dar nu e pentru toată lumea.

Cu toții am trecut prin momente în care am avut nevoie să schimbăm ceva la autovehicul și pentru că service-ul fie ne costa prea mulți bani, fie prea mult timp, am apelat la un prieten, cunoscător al tainelor frânelor autovehicului. După o zi de stat în curtea amicului și cu o sumă mult mai mică scoasă din buzunar, intrăm în posesia autovehicului, proaspăt reparat.

Un drum până la locul de muncă ne dovedește contrariul reparației, când dincolo de frânele, funcționale doar pe jumătate, pentru că nu au fost suficient de aerisite, se mai aud câteva bătăi în scut. În mod cert, prietenia cade, însă cum rămâne cu autovehiculul, mai ales dacă este unul pentru care nu toți mecanicii au cunoștințe?

Cine ne repară mașina

Automobilele marca BMW nu sunt la îndemâna tuturor, proprietari sau mecanici. Prin urmare, e mai dificil să găsim pe cineva în care să putem avea încredere.

Însă soluția este la un telefon distanță. Service-urile reprezentanței BMW sunt dispuse să ajute orice autovehicul din ”neamul” lor. În plus, pentru automobilele produse înainte de 2015 au pregătit chiar și o ofertă, valabilă până la finalul anului în curs, disponibilă și pe site.

Citeste si:
BMW Group va planifica virtual sistemele de producție din uzinele sale
BMW Group va planifica...

Programările pentru service se pot face inclusiv online, pe site, în cazul în care aveți un program încărcat și nu vă puteți hotărî imediat la o anumită zi. Site-ul permite selectarea tipului de BMW, împreună cu problemele pe care le-ați constatat, ulterior fiind făcută și o simulare de cost.

Spre exemplu, pentru un BMW, seria 2, 225d, schimbul uleiului și al filtrului de ulei pornește de la 882 de lei. Dacă doriți să adăugați și înlocuirea curelei compresorului aerului condiționat, folosită intens pe timpul verii, costul începe de la 372 de lei. Prin urmare, un total aproximativ de 1.194 de lei, cu tot ceea ce presupune garanții de reparație.

Nu întotdeauna un serviciu de calitate presupune un cost mai mare, însă de cele mai multe ori calitatea cere mai mult timp și mai mulți bani. În detrimentul unui dublu cost, mai bine alegem ceea ce presupune o garanție de siguranță, într-un loc în care ne putem face chiar și prietenii, dar cu cunoștințe serioase în mecanică.

Citeste si:
Ponturi pentru șoferi: cum economisești, fără să renunți la siguranță
Ponturi pentru șoferi: cum...

Sursa foto: BMW Romania
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri