BMW a vândut cu 8,4% mai puține automobile în 2020

Constructorul auto german BMW a informat că în 2020 vânzările sale de vehicule au scăzut cu 8,4%, în condiţiile în care pandemia de coronavirus şi-a făcut simţite efectele iar multe reprezentanţe din întreaga lume au fost închise timp de mai multe luni, transmite Agerpres.

Pe parcusul anului trecut, un număr de 2.324 milioane de automobile BMW, Mini şi Rolls-Royce au fost vândute la nivel mondial. În Europa, vânzările grupului BMW au scăzut cu 15,7% iar în SUA au scăzut cu 18%. În schimb, în China, unde pandemia fost ţinută sub control mai rapid decât în alte părţi, vânzările BMW au crescut cu 7,4%.

Constructorul german subliniază că cererea consumatorilor şi-a revenit în trimestrul patru, când a crescut cu 3,2% în ritm anual.

"Am reuşit să încheiem anul cu un trimestru patru solid şi, încă odată, am fost lider pe segmentul premium la nivel mondial", a precizat Pieter Nota, membru în Consiliul de Administraţie de la BMW.

Anul trecut, BMW Group a vândut, la nivel mondial, peste 2,52 milioane de automobile şi mai mult de 175.000 de motociclete. Totodată, în anul fiscal 2019, profitul brut al companiei a fost de 7,118 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 104,210 miliarde de euro. În România, constructorul german a livrat, în 2019, un număr de 3.112 automobile BMW şi MINI, un nou record pentru prezenţa BMW Group în România.

Citeste si:
BMW Group va planifica virtual sistemele de producție din uzinele sale
BMW Group va planifica...

Sursa foto: Yuri Kabantsev / Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri