14 Ianuarie 2021

FlixBus și FlixTrain au avut cu 50% mai puțini pasageri anul trecut decât în 2019



Pandemia a creat provocări fără precedent pentru întreaga industrie a mobilității, iar sectorul turismului și călătoriile în general au scăzut brusc. Aproximativ 30 de milioane de pasageri au călătorit cu FlixBus și FlixTrain în 2020 - cu aproape 50% mai puțin decât anul trecut, anunță compania.

Primăvara trecută compania a suspendat aproape întreaga sa rețea la nivel global din cauza situației generate de pandemia Covid-19. În România, FlixBus a repornit serviciul spre sfârșitul lunii iunie.

Evaluând propriile date de călătorie, FlixMobility a observat că în prezent efectele sezoniere au fost afectate semnificativ de pandemie. În schimb, au apărut mai multe valuri de călătorie mai mici, distribuite uniform. Valurile de călătorii pot fi atribuite diferitelor faze ale pandemiei, în funcție de diferite reglementări și zone de risc care au influențat semnificativ comportamentul călătorilor.

Rețeaua de destinații oferite este astfel orientată în mare măsură către cererea pasagerilor, iar conexiunile care au cele mai multe rezervări sunt extinse pentru a distribui încărcătura în mod optim.

În luna noiembrie, FlixBus a anunțat și primele conexiuni spre Republica Moldova și a încheiat un parteneriat cu un transportator local pentru a opera ruta București-Chișinău.

FlixMobility este un furnizor de servicii de mobitate care oferă noi alternative de călătorie prin intermediul brandurilor FlixBus și FlixTrain. Compania a lansat primul tren verde pe distanțe lungi în 2018 cât și proiecte pilot pentru autocare electrice în Germania și Franța.



Citeste si