Mazda este primul constructor auto care s-a alăturat eFuel Alliance 

Mazda a devenit primul producător auto care s-a alăturat eFuel Alliance. Alianța reunește organizații care sprijină obiectivul stabilirii și promovării e-combustibililor (combustibili obținuți prin utilizarea energiei electrice regenerabile) neutri în CO2 și a hidrogenului ca elemente care contribuie credibil și real la reducerea emisiilor în sectorul transporturilor.

Împreună cu eFuel Alliance și membrii săi, Mazda sprijină implementarea unui mecanism care să țină seama de contribuția combustibililor regenerabili și cu emisii reduse de carbon pentru reducerea emisiilor produse de autoturisme și va contribui la procesul decizional acum că UE revizuiește legislația privind clima.

„Credem că, prin investițiile necesare, e-combustibilii neutri în CO2 și hidrogenul vor aduce o contribuție credibilă și reală la reducerea emisiilor – nu numai pentru mașinile nou înmatriculate, ci și pentru flota actuală. Acest lucru ar deschide o a doua cale mai rapidă către atingerea neutralității climatice în transport, care merge mână în mână cu electrificarea continuă. Întrucât UE își va revizui reglementările privind standardele de CO2 pentru mașini și autoutilitare pe parcursul acestui an, este șansa noastră de a ne asigura că noua legislație permite atât vehiculelor electrice, cât și vehiculelor care funcționează cu combustibili neutri în CO2, să contribuie la eforturile producătorilor de mașini de reducere a emisiilor,” spune Wojciech Halarewicz, vicepreședinte Comunicare și afaceri publice la Mazda Motor Europe GmbH.

Electrificarea este un pilon cheie în cadrul strategiei cu mai multe soluții și până în 2030 toate vehiculele Mazda vor fi electrificate. Cu toate acestea, multe vehicule vor continua să aibă un motor cu ardere internă.

Citeste si:
Cinci companii auto își unesc forțele pentru dispozitive de...
Cinci companii auto își unesc...
Sursa foto: Mazda
Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri