25 Februarie 2021

Unul dintre cele mai vechi logo-uri din industria auto a primit un nou design



Peugeot, unul dintre cele mai vechi branduri auto din lume, are un nou logo, asemănător cu cel prezentat pe conceptul electric e-Legend. Lansat în 2020, logo-ul actual al mărcii a trebuit să sufere câteva modificări. Peugeot adoptă acum un nou logo pentru a ține pasul cu produsele mărcii.

Noul logo întruchipează trecutul, prezentul și viitorul mărcii Peugeot. Emblema cu figura leului a făcut mereu parte din brand. Cu noua identitate vizuală și cu noul logo, Peugeot îmbină istoria și hiper-modernitatea.

Pe lângă gama de vehicule comerciale și de pasageri electrificate, Peugeot a dezvoltat un nou concept de Neo Performanță. Modelul 508 Peugeot Sport Engineered este primul din această nouă gamă de automobile eficiente și performante.

Incepând cu anul 1850, Peugeot a avut 10 logo-uri succesive, toate purtând emblema leului. Peugeot Design Lab, studio-ul central de design al mărcii prezintă astăzi cea de-a 11-a versiune, mai elegantă.

Prezentă în aproape 160 de țări cu 10.000 de puncte de vânzare, marca a vândut aproximativ 1200000 de modele în 2020. În 2021, după aniversarea a 210 ani de existență, Peugeot inaugurează o nouă identitate de marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea mărcii.



Citeste si