24 Martie 2021

Grupul MOL achiziţionează active de Retail în Slovacia şi Ungaria



Grupul MOL a preluat 16 staţii de servicii Lukoil în Slovacia şi 9 restaurante în Ungaria, care operau sub brandul Marché.

Şapte dintre cele nouă restaurante achiziţionate de la Marché International erau parte integrantă a staţiilor de servicii MOL de mai bine de 10 ani. Achiziţia este supusă aprobării Autorităţii de Concurenţă din Ungaria („GVH”).

Adăugarea celor 16 staţii de servicii Lukoil în Slovacia ne dă ocazia să ne extindem prezenţa în această ţară şi să introducem conceptul Fresh Corner în noile staţii Slovnaft. Achiziţia companiei care operează restaurantele Marché în Ungaria creează noi perspective şi pentru MOL, deoarece poate completa oferta gastro şi poate ajunge la un public mai larg cu serviciile sale din Retail,

Réter Ratatics, Vicepreşedinte Executiv pentru Segmentul Consumer Services al Grupului MOL

Achiziţionarea a 100% din Normbenz Slovakia s.r.o. constă în 16 benzinării Lukoil în Slovacia, cu o acoperire naţională. Staţiile completează reţeaua Slovnaft din ţară, formată în prezent din 254 staţii de servicii. Reţeaua va continua să funcţioneze sub marca Slovnaft.

Slovnaft intenţionează să introducă şi conceptul Fresh Corner după preluare, cu produse gastro şi alte servicii. Tranzacţia urmează să fie aprobată de către Oficiul Antimonopol, autoritatea de concurenţă din Republica Slovacia („AMO”).

Conceptul Fresh Corner a fost lansat în 2015, astfel, clienţii aflaţi în continuă mişcare se pot bucura de produse alimentare la staţiile de servicii, pe lângă alimentarea cu carburant. Lanţul Fresh Corner cuprinde în prezent 955 de unități.



Citeste si