Lamborghini București lansează o platformă pentru pasionații mărcii. Website-ul oferă informații despre modele și, totodată, posibilitatea de a intra rapid în legătură cu consilierii de vânzări pentru achiziționarea unei mașini noi sau pre-owned.

Dezvoltarea platformei Lamborghini București, la fel ca toate celelalte proiecte digitale realizate în parteneriat cu Porsche Inter Auto, fac parte din soluția „Entigha”, un software integrat de tip CRM. Acesta ajută și susține echipele de vânzări în vederea colectării, calificării, procesării și închiderii de lead-uri pentru vânzările de mașini noi, dar și în vânzările de produse și servicii din categoria Service.

“Conceptul creativ al platformei a fost indicat de către echipa globală a brand-ului Lamborghini și adaptat conform cerințelor pieței din România. Proiectul a fost implementat cu ajutorul mai multor departamente din cadrul agenției noastre, precum Account și Project Management, Creație grafică, Programare și Dezvoltare, Inovație și SEO“, a declarat Adrian Apostol, fondator și partener Ideologiq.

Platforma dezvoltată de către agenția Ideologiq reprezintă un sprijin pentru echipa de vânzări Lamborghini București în acțiunile de sales sau marketing, prin captarea și colectarea de lead-uri. Ulterior, cererile venite din noua platformă sunt procesate cu ajutorul software-ului Entigha, alocate oamenilor de vânzări potriviți, iar în scurt timp clienții primesc un răspuns rapid la solicitarea lor.

„Suntem extrem de încântați de lansarea platformei Lamborghini, care vine în întâmpinarea clienților noștri cu toate informațiile de care au nevoie în procesul de achiziție a unui automobil. Website-ul Lamborghini, la fel ca toate celelalte proiecte digitale dezvoltate în colaborare cu agenția Ideologiq, ne permite să vizualizăm și să analizăm date în timp real”, a declarat Loredana Matei, Marketing & PR Manager, Porsche Inter Auto România.

Până în prezent, Ideologiq a dezvoltat în colaborare cu Porsche Inter Auto platforme de dealeri cu componentă de e-commerce integrată, pentru audipia.ro, skodapia.ro, vwpia.ro, seatpia.ro, porsche-bucuresti.ro și respectiv lamborghini-bucuresti.ro. De asemenea, agenția a pregătit campanii media cu scopul achiziției de mașini noi sau reparații în service, dar și website-uri de oferte multi-brand precum 100pia.ro.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri