Grupul german Daimler, producătorul autovehiculelor marca Mercedes-Benz, a anunţat joi că între 2022 şi 2030 va investi peste 40 de miliarde de euro pentru a dezvolta automobile electrice pe baterii, transmite Reuters.

Daimler a precizat că, împreună cu partenerii săi, va construi opt noi uzine de baterii, pe măsură ce îşi va majora producţia de automobile electrice, şi de asemenea va fi pregătit ca până în 2030 să fie un constructor care produce numai vehicule electrice. Cu toate acestea, grupul german nu a oferit un termen limită ferm de la care va înceta să mai comercializeze autoturisme echipate cu motoare pe combustie internă, notează Agerpres.

Unii constructori auto, precum Volvo Cars, s-au angajat ca până în 2030 să facă tranziţia completă la producţia de modele electrice în timp ce General Motors Co intenţionează să facă acelaşi lucru până în 2035.

"Trebuie să mutăm dezbaterea dincolo de când vom construi ultimul motor cu ardere internă, pentru că acest lucru nu este relevant. Întrebarea relevantă este cât de rapid pot să te apropii de 100% electric şi aceasta este întrebarea pe care ne concentrăm noi", a spus directorul general de la Daimler, Ola Kallenius.

Conform planurilor Daimler, în 2025 compania se aşteaptă ca automobilele electrice şi cele hibride să fie responsabile pentru jumătate din vânzările sale, mai devreme decât prognozele anterioare conform cărora acest lucru urma să se întâmple în 2030.

Constructorul auto german va dezvălui trei platforme electrice, una pentru autoturisme, una pentru camionete şi una pentru vehicule ultra-performante, care vor fi lansate în 2025. De asemenea, Daimler va achiziţiona compania britanică YASA Limited pentru a putea dezvolta motoare electrice cu performanţe sporite.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri