Participanţii la campania "PET=BILET", lansată de Metrorex, în parteneriat cu Eco Synergy şi Rematholding, vor primi o cartelă de metrou cu o călătorie în schimbul a cinci deşeuri, care pot fi PET-uri, sticle sau doze de aluminiu, informează prestatorul de transport public subteran.

"Metrorex, în parteneriat cu Eco Synergy şi Rematholding, lansează 'PET=BILET', campania premieră ce are ca scop atât încurajarea colectării şi reciclării deşeurilor, cât şi creşterea interesului cetăţenilor pentru călătoria cu metroul - transport ecologic, nepoluant. Metrorex încurajează programele ce au ca scop protecţia mediului, aliniindu-se astfel politicilor naţionale şi internaţionale ecologiste. Prin această campanie se doreşte sensibilizarea opiniei publice şi creşterea gradului de conştientizare cu privire la importanţa protejării mediului înconjurător", se arată într-un comunicat al companiei, conform Agerpres.ro.

Cei dornici să participe sunt aşteptaţi în perioada 2 - 20 august a.c. în staţiile de metrou Dimitrie Leonida şi Pipera (intrarea principală) la standul partenerilor Metrorex. Călătorii vor oferi 5 deşeuri (PET-uri, sticle sau doze de aluminiu), iar în schimb vor primi o cartelă de metrou cu o călătorie.

"Astfel de campanii sunt necesare pentru schimbarea comportamentului cetăţenilor cu privire la păstrarea mediului înconjurător curat şi nepoluat, dar şi pentru promovarea beneficiilor utilizării transportului subteran ca mijloc de transport ecologic. Astfel că, prin aceste tipuri de acţiuni, societatea noastră doreşte să se implice activ în formarea unor comportamente responsabile din punct de vedere ecologic", a declarat Ştefan Paraschiv, directorul general al Metrorex.

Citeste si:
Metrorex: O defecțiune la stația Piața Romană îngreunează...
Metrorex: O defecțiune la...
Sursa foto: Shutterstock.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri