Marca de automobile Lancia va deveni 100% electrică în 2026 la nivel global iar marca Alfa Romeo va face acelaşi lucru în 2027 pe principalele sale pieţe, a anunţat marţi firma mamă Stellantis, transmite AFP, citată de Agerpres.

Automobilele marca Alfa Romeo vor fi complet electrice în Europa, America de Nord şi China, a precizat conducerea grupului Stellantis cu prilejul publicării rezultatelor sale semestriale.

Grupul auto a mai anunţat de asemenea că pregăteşte relansarea mărcii Lancia, care în prezent nu mai oferă decât un singur model şi acesta doar în Italia.

Cea de-a treia marcă premium din portofoliul grupului Stellantis, marca franceză DS, nu va mai lansa decât vehicule electrice începând din 2024.

Stellantis, grupul auto născut anul acesta din fuziunea între Peugeot-Citroën şi Fiat-Chrysler, a decis să plaseze mărcile sale premium printre primele care vor deveni 100% electrice, în condiţiile în care rivalul Jaguar vrea să facă trecerea completă la vehicule electrice în 2025 iar Volvo în 2030.

Grupul Stellantis intenţionează ca în doi ani să dubleze numărul de automobile complet electrice din gama sa, de la 11 la 22 de modele, a subliniat marţi directorul general al grupului Carlos Tavares.

Luna trecută, Stellantis şi-a anunţat intenţia de a investi peste 30 de miliarde de euro până în 2025 pentru electrificarea întregii sale game de vehicule. Stellantis a precizat atunci că această strategie va fi sprijinită de cinci fabrici de baterii pentru vehiculele electrice amplasate în Europa şi America de Nord, în ideea de a putea concura cu Tesla, liderul de pe piaţa vehiculele electrice, şi alţi mari constructori auto mondiali.

Grupul Stellantis are numai puţin de 14 mărci din portofoliul său, printre care Peugeot, Jeep, Ram, Fiat şi Opel.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri