Dacia Sandero a devenit cel mai bine vândut model de mașină în Europa, luna trecută, pentru prima oară de la lansarea sa în 2008 și a reușit să detroneze liderul tradițional, Volkswagen Golf.

Poziția de lider a venit și în condițiile în care vânzările altor mari producători au scăzut drastic, din cauza crizei semiconductorilor. Cu alte cuvinte, o mașină mai simplă mai avut mai mult de câștigat în această perioadă.

Clasarea pe primul loc a venit într-un moment dificil pentru piață, care a avut o cădere de 24% în iulie, la mai puțin de un milion de unități. Este prima contracție în decurs de patru luni, relatează Digi24.

Vânzările Sandero, 20.446 de unități în iulie, au crescut cu 6 la sută față de aceeași perioadă a anului trecut, dar tot au fost cu un minus de 2% față de iulie 2019

Modelul Golf, abonat de obicei la prima poziție, a scăzut cu 37% față de aceeași perioadă a anului trecut. În iulie s-a plasat pe locul doi, urmat de Toyota Yaris.

Citeste si:
Cât de mare a ajuns timpul de așteptare pentru un automobil Dacia...
Cât de mare a ajuns timpul de...

Până și în cadrul Dacia, Sandero a fost o excepție. Pe toată gama, vânzările europene ale Dacia au scăzut cu 16%.

Grupul auto francez Renault a raportat la începutul lunii iulie o creştere de 18,7% a vânzărilor în primul semestru al acestui an, în timp ce vânzările de automobile marca Dacia au crescut cu 24,5%, graţie noului Sandero care a fost cel mai bine vândut model de pe piaţa de retail din Europa

Sursa foto: Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri