Vânzările Bayerische Motoren Werke (BMW) în octombrie sunt peste aşteptări, iar cele din noiembrie au avut un start bun, a anunţat directorul financiar Nicolas Peter, adăugând că se aşteaptă ca firma să atingă în 2021 limita superioară a estimărilor privind marja de profit la divizia auto, între 9,5% şi 10,5%.

Este puţin probabil ca astfel de marje de profit să dureze, deşi atenuarea perturbărilor din lanţurile de aprovizionare în semestrul doi din 2022 ar putea stimula creşterea, a apreciat Nicolas Peter la o întâlnire cu jurnaliştii, la Frankfurt.

"Aş fi dezamăgit dacă nu am atinge limita superioară a estimărilor noastre actuale privind marja de profit în 2021", a declarat oficialul BMW.

Grupul german, care deţine brandurile BMW, Mini şi Rolls-Royce, se aşteaptă ca vânzările de vehicule electrice să fie cel puţin duble în 2022, şi intenţionează să majoreze preţurile tuturor maşinilor sale noi în medie cu 1%, a anunţat directorul financiar.

Acesta a adăugat că BMW şi-a asigurat deja furnizarea de baterii pentru vehicule electrice până în 2025 şi negociază contractele pentru a doua jumătate a deceniului.

De asemenea, BMW intenţionează să-şi majoreze participaţia la societatea mixtă din China - BMW Brilliance - de la 50% la 75%, probabil în primul trimestru din 2022, a declarat Nicolas Peter.

BMW a raportat o creştere de 42,4% a profitului net în trimestrul trei din 2021, la 2,58 miliarde de euro (2,93 miliarde de dolari), în urma majorării vânzărilor de vehicule electrice.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri