Dacia Spring a ajuns la 40.000 de comenzi în Europa. Începând din luna octombrie, primii clienți din mai multe țări europene au ajuns în posesia vehiculelor Spring pentru care au lansat precomenzi în perioada martie-iunie 2021.

Campania de precomenzi derulată începând cu 20 martie în țări precum România, Franţa, Italia, Germania sau Spania, a cunoscut un succes major, în primele trei luni fiind deja înregistrate peste 16 000 de rezervări.

Interesul publicului pentru primul model electric al mărcii Dacia s-a menținut constant şi după încheierea campaniei inițiale, din iulie fiind înregistrate în medie în fiecare lună peste 5000 de comenzi în Europa.

Beneficiind de o autonomie de până la 305 km conform ciclului WLTP City, Dacia Spring se dovedește a fi un mijloc de mobilitate adaptat unui public larg – majoritatea europenilor care utilizează în prezent un autoturism personal, indiferent de tipul de motorizare, parcurgând în medie doar 30 km pe zi.

Majoritatea clienților europeni care au cumpărat un Spring fiind la prima achiziție a unui model Dacia (în Franţa, spre exemplu, 8 din 10 clienți de Spring nu au mai avut în trecut un vehicul al mărcii).

„Cu aproape 40 000 de comenzi înregistrate în opt luni, Dacia Spring cunoaște un excelent demaraj comercial. Ca soluție de mobilitate electrică accesibilă tuturor, Spring atrage atât clienți tradiționali ai mărcii Dacia cât, mai ales, un număr foarte mare de clienți noi. R-EVoluţia este așadar în plină desfășurare!”

Xavier Martinet, Director de Marketing şi de Vânzări Dacia.

Înființată în anul 1966, Dacia este cel mai important constructor de automobile din România, liderul pieței auto locale şi cel mai important exportator, având o contribuţie semnificativă la Produsul Intern Brut al țării şi un efect structurant la nivelul economiei naționale prin intermediul rețelei ample de furnizori.

Devenită marcă a Renault Group începând din anul 1999, Dacia este prezentă în 44 de țări, de pe 4 continente.

Sursa foto: Dacia

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri