FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, lansează serviciul FAN Delivery, platformă online de personal shopping cu livrare rapidă, destinată clienților care doresc ca produsele cumpărate online să le fie livrate într-un interval de 45-60 de minute.

Prin intermediul platformei, clienții au accces la o gamă diversificată de produse - de la cosmetice la produse farmaceutice, flori, papetărie, cărți sau produse de supermarket. Auchan este primul mare retailer din România care se alătură platformei FAN Delivery, alături de alți peste 30 de furnizori de produse care s-au înrolat deja. Până la finalul anului, toate comenzile vor beneficia de transport cu cost unic: 1 leu.

FAN Delivery este o soluție care răspunde unei cereri nou apărute în piața din România – livrarea în aceeași zi, o rezultantă a creșterii apetitului pentru cumpărături online pe fondul diversificării cererii. FAN Delivery este o platformă independentă de FAN Courier, care beneficiază de know-how-ul pe care l-am acumulat în FAN Courier, dar are o abordare proprie, perfect adaptată noilor nevoi ale clienților. Este o companie cu propria strategie de dezvoltare, cu obiective clare pe termen scurt și lung

Retail jobs

Adrian Mihai, președintele Consiliului de Administrație al FAN Delivery

Platforma FAN Delivery este funcțională din această lună și va fi dezvoltată în mai multe etape. Pentru început, opțiunea de livrare va fi valabilă doar în București, livratorii vor fi disponibili la orice oră (în funcție de programul magazinelor - n.n.) iar livrarea se va efectua în maximum 60 de minute de la momentul finalizării comenzii.

În cea de-a doua etapă, compania își propune să se extindă în mediul urban relevant din România, în 2022 obiectivul fiind să acopere primele 10 orașe mari din țară.

”FAN Delivery este un brand pe care ne propunem să îl ducem către toți clienții interesați de cumpărături online urgente și importante, care pot fi livrate foarte rapid. Platforma și aplicația de personal shopping îi ajută pe oameni să câștige timp, aplicația disponibilă și pe telefon putând ajuta la organizarea eficientă a acestuia. Echipa noastră ajută consumatorul să primească rapid, acolo unde dorește, produsele de care are nevoie, pe care le găsește în lista produselor magazinelor înrolate. Oferim un serviciu rapid, perfect pliat pe nevoia punctuală a clientului, iar până în prezent, în aplicație s-au înscris peste 30 de vendori din categoriile Supermarket, Local & Sănătos - categorie în care intră produse bio sau din piețe - Florărie, Beauty & Care, Party Shop, Delicatese, Books & Gifts și Electronice. Mai exact, orice magazin ne poate deveni partener, accesând secțiunea ”Înrolare vendor” direct în website. Odată cu lansarea platformei, anunțăm și parteneriatul cu Auchan România. Pe măsură ce ne vom extinde în țară, colaborarea cu Auchan se va aplica în fiecare oraș în care compania deține magazine” a declarat Dragoș Arnăutu, CEO FAN Delivery.

Citeste si:
Cum vrea BeeFast să ia o felie cât mai mare din q-commerce-ul românesc
Va fi retailul tradițional...

Platforma de personal shopping își propune ca, în primele 12 luni de activitate, să depășească 10 milioane de lei și o medie zilnică de 350 de comenzi.

Începând cu trimestrul al doilea din 2022, FAN Delivery țintește extinderea în cele mai mari cinci orașe din țară, iar până la finalul anului viitor își propune să fie prezentă în 10 orașe.

Echipa de start a FAN Delivery numără peste 50 de livratori care își vor desfășura activitatea într-o variantă hibrid, beneficiind și de ajutorul curierilor FAN, atunci când va fi necesar. Pentru livrare, FAN Delivery va folosi o flotă care include parțial vehicule FAN Courier, dar și vehicule de la subcontractori. Livratorii FAN Delivery se vor deplasa cu biciclete, scutere și autovehicule.

FAN Delivery este o platformă accesibilă tuturor companiilor, mari și mici, care oferă produse și servicii incluse în categoriile listate: Supermarket, Local & Sănătos, Florărie, Beauty & Care, Party Shop, Delicatese, Books & Gifts și Electronice. În lista serviciilor nu va fi inclus serviciul de livrare produse preparate gătite – mâncare, patiserie sau cofetărie.

Citeste si:
Mini-vacanța de 24 ianuarie aduce trafic intens pe Valea Prahovei
Mini-vacanța de 24 ianuarie...

Pentru a deveni vendor în aplicație, o companie trebuie să acceseze secțiunea ”Înrolare vendor” pe platforma fandelivery.ro.

Clienții interesați să folosească serviciile FAN Delivery pot vedea lista vendorilor și, implicit, a produselor ce pot fi livrate rapid după înregistrarea pe platformă sau din aplicația mobilă. FAN Delivery este o platformă care acceptă plata online a serviciilor.

Persoanele care doresc să colaboreze cu compania din poziția de livratori se pot înrola, de asemenea, direct din platformă, înregistrându-se în secțiunea ”Înrolare livrator”. Sursa foto: New Africa / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri