Doi antreprenori români au lansat Sales Partner, soluția IT integrată pentru piața auto, în care au investit peste 220.000 euro. Soluția IT automatizează întregul proces de vânzare și aprobare, de la ofertare și planificare până la faza de raportare, simplificând fluxul intern prin utilizarea de interfețe și tehnologii moderne precum API, RPA și AI moderne.

După un an și jumătate de la lansare, rezultatele au depășit estimările inițiale și au atins un nivel record: peste 9% din piața auto folosește soluția, prin care sunt vândute lunar, în medie, peste 1,000 de mașini, cu o valoare medie de peste 20 milioane de euro.

Pentru a atinge aceste cifre, sunt trimise lunar, în medie, aproximativ 20000 de oferte și peste 10000 de clienți potențiali sunt procesați prin soft.

Cu peste 20 ani de experiență în IT, Felicia și Sorin Bârsan au pornit o afacere în acest domeniu în 2015, iar de atunci au investit permanent în dezvoltarea de soluții complete, care să răspundă cerințelor complexe ale clienților. Astfel a apărut Sales Partner, soluția unică dedicată pentru piața auto, ce acoperă funcționalități multiple, simplificând procesele interne ale unităților de dealership auto și crescând eficiența acestora la nivel de afacere, de proces și de echipă.

Retail jobs

Soluția noastră este gata de utilizat, însă ușor și rapid personalizabilă, astfel încât în doar câteva săptămâni să poată automatiza întregul proces al unei unități de dealership auto. Rezultatele de până acum sunt dovada calității soluției noastre

a declarat Felicia Bârsan, cofondator Sales Partner

Pentru 2022, echipa Sales Partner își propune dublarea cotei de piață, dar și lansarea de noi module integrate în soluție, precum cel Post-Vânzare, deja în dezvoltare, și Portalul de Client, pentru comunicarea directă a serviciilor și noutăților și îmbunătățirea relației dintre ei și dealership. În plus, echipa lucrează la dezvoltarea continuă a soluției pe baza feedback-ului primit în timp real de la clienți și end useri.

„Digitalizarea este viitorul, iar tehnologia poate fi cel mai eficient sprijin al unei afaceri atât de complexe precum cea din domeniul auto, ce presupune multe operațiuni care dacă sunt implementate manual îngreunează procesul și pot duce chiar la pierderi. Ne-am propus să fim cu un pas înainte în ceea ce privește evoluția tehnologiei, iar departamentul nostru de Cercetare și Dezvoltare se concentrează pe dezvoltarea unei soluții de afaceri complete și relevante, perfect configurată pentru domeniul automotive”, a completat Sorin Bârsan, cofondator Sales Partner.

Citeste si:
Piața auto din Germania se apropie de un an 2021 chiar mai slab...
Piața auto din Germania se...

Echipa Sales Partner numără peste 12 persoane, iar din 2020 echipa de management s-a întărit prin numirea lui Mihai Turcu în rolul de CTO. Mihai face parte din echipă încă de la înființare, având un rol strategic în dezvoltarea tehnică și a arhitecturii de sistem.

Sales Partner este o soluție IT dezvoltată de compania Unit Vision. Cu o echipă de peste 12 persoane, compania este dedicată dezvoltării de soluții integrate eficiente pentru domeniul auto. Sales Partner este o platformă modulară, ce include module dedicate de Vânzări, Marketing, GDPR, Integrare sau Raportare, dar unificată, care poate fi integrată cu aproape orice soluție auto. Echipa de proiectare și dezvoltare are membri seniori, fiecare cu o experiență de peste 10 ani în lucrul cu companii mari și aplicații complexe din domeniul financiar sau bancar, din sectoare precum producție, distribuție sau securitate.

Citeste si:
Mini-vacanța de 24 ianuarie aduce trafic intens pe Valea Prahovei
Mini-vacanța de 24 ianuarie...
Sursa foto: Sales Partner
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri