BMW i Ventures investeşte în HeyCharge, compania start-up germană care democratizează accesul la staţiile de încărcare pentru automobile electrice (EV) în complexe de apartamente, clădiri de birouri şi alte locaţii de infrastructură.

"Creşterea rapidă a pieţei de automobile electrice în următorii ani va necesita o mai mare dezvoltare a infrastructurii soluţiilor de încărcare pe tot globul", a declarat Kasper Sage, partener executiv BMW i Ventures.

HeyCharge este prima companie care dezvoltă încărcarea EV fără conexiune la internet, care este o soluţie cheie pentru a ajunge în zone care până acum nu sunt acoperite.

Cu tehnologia HeyCharge, devine atractiv să instalezi încărcătoare în locaţii care înainte nu ar fi fost viabile din punct de vedere comercial.

În mod tradiţional, încărcătoarele EV necesită o aplicaţie sau un card RFID şi o conexiune adecvată la internet pentru a începe activarea. Cu toate acestea, majoritatea garajelor subterane nu au momentan un punct de acces la internet sau capacitatea de a instala astfel de staţii de încărcare.

Retail jobs

SecureCharge, tehnologia HeyCharge în curs de brevetare, elimină necesitatea unei conexiuni la interne, permiţând aplicaţiei şi încărcătoarelor să comunice direct prin bluetooth cu aplicaţia sau SDK al HeyCharge. Acest lucru maximizează disponibilitatea sistemului, minimizând în acelaşi timp latenţa dintre telefon şi încărcător. Atunci când sunt combinate cu Access Point, componenta hardware simplă şi eficientă a HeyCharge, costurile totale pot fi reduse cu până la 80% în clădiri.

HeyCharge Access Point este un dispozitiv cu propriul panou (wallbox) care plasează minimul necesar pentru controlul accesului şi facturarea consumului pe partea clădirii, permiţând o instalare rapidă şi uşoară care poate fi realizată de orice electrician în câteva minute. Sursa foto: BMW

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri