Skoda a prezentat noul model sport Fabia Monte Carlo. Maşina aduce în plus față de variantele obișnuite o serie de dotări şi include un motor de 150 CP.

Producătorul ceh prezintă noua Fabia Monte Carlo ca fiind cel mai sportiv model din gama proprie, cu patru motoare spre alegere, de la 80 CP până la 150 CP. Îmbunătăţirile aduse ţin mai mult de ordin estetic.

În partea frontală echiparea noii maşini prezintă grila și spoilerul de culoare neagră, iar pe partea laterală a mașinii apare logo-ul acestei versiuni. Capacele oglinzilor laterale sunt tot de culoare neagră. Scaunele sport sunt în dotarea standard, unde există şi un panou digital de instrumente cu un fundal specific, mai dinamic, pentru diferitele layout-uri de afișare. Tot aici, regăsim farurile LED și jantele negre de 16 inchi din aliaj.

”Cel mai nou model din gama MONTE CARLO accentuează semnificativ designul mai emoțional al noii FABIA, model care a ajuns acum la a patra sa generație. Caroseria a devenit mai lungă, mai dinamică și mai lată, iar caracterul său sportiv este accentuat și mai mult de măștile MONTE CARLO specifice, instalate în față și în spate. Detaliile negre, precum cele de la grila radiatorului sau oglinzile exterioare permit identificarea instantanee a apartenenței modelului din vârful gamei FABIA la familia MONTE CARLO”, a declarat Oliver Stefani, directorul departamentului de Design al mărcii ŠKODA.

În ceea ce priveşte motorizarea, motorul de 1.5 litri TSI este cel mai potrivit pentru noua Fabia Monte Carlo. Unitatea dezvoltă 150 CP, iar suta de kilometri pe oră este atinsă în 8 secunde. Viteza maximă ajunge la 225 km/h.

Noua Skoda Fabia Monte Carlo va fi disponibilă, în Europa, din al doilea trimestru al acestui an.

Sursa foto: Skoda

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Razvan Necsulescu
Răzvan a lucrat la cinci televiziuni în București: PRO TV, Kanal D, B1 TV, Realitatea TV şi Antena 1. Originar din Târgoviște, a început ca jurnalist în Capitală în anul 1996 la Sport XXI. Ulterior, a lucrat la Gazeta Sporturilor şi la Prosport. A mai fost redactor-şef de reviste de integrame la Editura Flacăra şi jurnalist la Asociaţia pentru Monitorizare Prospecţie Mediu şi Ecologie. A decis să se alăture Redacției Wall-Street.ro pentru că acest lucru...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri