Google Maps a lansat o funcție care îți indică cel mai eficient traseu din punctul de vedere al consumului de combustibil, dacă șoferul specifică tipul de combustibil al mașinii. Funcția a fost implementată în zeci de țări europene, notează The Verge.

Funcția, lansată inițial în SUA și Canada anul trecut, va evidenția rutele care consumă mai puțină energie dacă au un timp estimat de sosire similar cu alte rute alternative. Google spune că aplicația se extinde la utilizatorii țărilor europene, inclusiv Franța, Irlanda, Polonia, Spania și Regatul Unit, aceasta existând deja în Germania.

Google adaugă, de asemenea, posibilitatea de a indica în Maps dacă mașina are un sistem de propulsie diesel, pe benzină, hibrid sau electric. În acest mod, Google Maps poate găsi cel mai eficient traseu pentru tipul specific de vehicul oferă estimări mai precise cu privire la cât de eficient este traseul.

Sistemul este construit pe baza informațiilor obținute de la Laboratorul Național pentru Energie Regenerabilă (NREL) al Departamentului de Energie al SUA și de la Agenția Europeană de Mediu, combinate cu tendințele de conducere Google Maps pentru a antrena modele de învățare automată bazate pe cele mai populare motoare din anumite regiuni.

De la lansarea sa în SUA și Canada, se estimează că a ajutat deja la eliminarea a peste jumătate de milion de tone de emisii de carbon, echivalentul scoaterii de pe șosele a 100.000 de mașini pe bază de combustibil.

Sursa foto: AngieYeoh / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri