Renault intenţionează să construiască o reţea de staţii de încărcare pentru vehiculele electrice de-a lungul autostrăzilor din Europa, a anunţat luni Mobilize, divizia de servicii de e-mobilitate a producătorului auto francez, transmite Reuters.

Prima staţie ar urma să fie inaugurată în câteva luni, în sudul Franţei, alte 200 fiind planificate până la mijlocul lui 2024 în Franţa, Belgia, Italia şi Spania, discuţiile fiind în stadiu avansat cu potenţiali parteneri pentru finanţarea reţelei, a informat Mobilize.

Valoarea preţului acţiunilor Renault a scăzut cu aproape 70% de la începutul lui 2018, compania fiind departe de a fi un lider pe piaţa vehiculelor electrice din Europa.

La începutul lunii mai, Renault a anunţat în mod oficial că ia în considerare opţiunea creării a două entităţi separate, una dedicată dezvoltării, producţiei şi vânzării de vehicule electrice, cu sediul în Franţa, şi cealaltă dedicată dezvoltării şi producţiei de motoare şi cutii de viteze termice şi hibride de nouă generaţie E-TECH, care va include operaţiunile din România, Spania, Portugalia, Turcia şi America Latină. Decizia reprezintă o încercare de a concura cu Tesla şi Volkswagen în cursa pentru poziţia de vârf pe piaţa de vehicule electrice.

Noile staţii de încărcare pentru vehiculele electrice vor fi instalate la dealerii Renault aflaţi aproape de ieşirile de pe autostrăzi, unde sunt spaţii special amenajate în care şoferii se pot odihni.

Tesla are o reţea globală de aproximativ 30.000 de staţii rapide de încărcare.

Volkswagen se aşteaptă ca reţeaua sa de staţii rapide de încărcare să ajungă la 45.000 de unităţi până în 2025, din care 18.000 în Europa, 17.000 în China şi 10.000 în America de Nord.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri