25 Ianuarie 2023

Fabrice Cambolive este noul CEO al Renault începând din luna februarie



De la 1 februarie 2023, Fabrice Cambolive este numit CEO al mărcii Renault. Membru al Echipei de Management Renault Group, el va raporta lui Luca de Meo, CEO al Renault Group, se arată într-un comunicat al Grupului din care face parte și marca autohtonă Dacia.

Fabrice Cambolive își continuă urcarea în cadrul mărcii Renault. Fost director comercial și, cel mai recent, COO, Cambolive preia acum poziția de CEO a mărcii Renault de la Luca de Meo care rămâne Președinte al Renault și CEO pe întreg grupul. În noul său rol, Fabrice Cambolive va lucra alături de Comitetul de Management al mărcii Renault pentru a consolida dezvoltarea mărcii Renault. El va asigura, de asemenea, transformarea mărcii, prin lansarea a 14 vehicule noi până în 2025 și prin extinderea acesteia în Europa și la nivel internațional.

„Sunt mândru că Fabrice Cambolive, prin prisma experienței sale de 30 de ani în cadrul Grupului, preia conducerea mărcii Renault. Angajamentul său, experiența sa internațională și cunoașterea profundă a Grupului îl vor ajuta să continue să asigure progresul mărcii în segmentele superioare valoric. Contez pe el pentru a ghida echipele pe parcursul transformării pe care o va înregistra marca Renault în următorii ani," a declarat Luca de Meo.

Fabrice Cambolive, în vârstă de 54 de ani, a absolvit TBS Education Business School în Toulouse, Franța. El s-a alăturat Grupului Renault în 1992 și a deținut diverse poziții internaționale de vânzări și marketing timp de douăzeci de ani în Spania, Elveția, Franța, Germania și România.
Cariera sa internațională a continuat în 2011, când a fost numit Vice President, Sales & Marketing pentru Rusia și regiunea Eurasia, înainte de a fi numit CEO al Renault Brazilia în 2015. În 2017, a fost promovat Senior Vice President, președinte al Regiunii Africa-Orientul Mijlociu-India-Pacific. În 2021, Fabrice Cambolive a fost numit Senior Vice President, Sales & Operations marca Renault, responsabil cu implementarea planului strategic Renaulution la nivel global și cu conducerea transformării modelului de afaceri al mărcii. Acesta a preluat funcția de Chief Operating Officer în primăvara lui 2022.



Citeste si