Constructorii auto şi furnizorii de energie din Europa trebuie să colaboreze mai mult pentru a ajunge din urmă China, în termeni de mărime a sectorului său de automobile electrice, a declarat directorul general de la Renault, Luca de Meo, transmite Reuters, conform Agerpres.

Există loc de colaborare în Europa pentru majoritatea producătorilor, în special pe zona superioară a lanţului de valoare dedicat automobilelor electrice, precum procurarea de minerale şi producţie, a precizat Luca de Meo într-o conferinţă de presă organizată pe marginea Salonului auto de la Geneva.

Europa este în urma Chinei în termeni de acces la materiale, rafinarea lor şi capacităţile de uzine de baterii, a spus Luca de Meo, adăugând că "pentru a crea puterea şi amploarea pe care China a atins-o în termeni de vehicule electrice", Europa trebuie să facă mai mult.

De Meo a îndemnat de asemenea autorităţile şi guvernele din UE să îi stimuleze pe furnizorii de energie şi constructorii de automobile să colaboreze pentru a ajuta la urgentarea extinderii infrastructurii de încărcare şi a utiliza vehiculele electrice pentru a stoca electricitate pentru reţeaua energetică, deoarece acestea pot funcţiona ca furnizori de energie atunci când este nevoie.

"Europa este un peisaj foarte fragmentat, ceea ce constituie frumuseţea sa, dar în acelaşi timp o încetineşte când vine vorba de anumite tranziţii", a apreciat Luca de Meo.

Renault Group se află în avangarda unei mobilităţi care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării şi beneficiind de alianţa sa cu Nissan şi Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale - Renault, Dacia, Alpine şi Mobilize - şi propune clienţilor săi soluţii de mobilitate durabile şi inovatoare.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri