Compania chineză de smartphone-uri Xiaomi a anunțat că își va lansa oficial mult-așteptata mașină electrică pe 28 martie.

Compania a susținut într-o postare pe rețelele de socializare că mașina sa electrică SU7 "va fi livrată imediat ce va fi lansată", scrie CNBC.

SU7, o berlină cu 636 de cai putere ce se laudă cu un coeficient aerodinamic extrem de scăzut, o viteză maximă de 265 km/h și o accelerație fulgerătoare de la 0 la 100 km/h: doar 2,78 secunde.

Compania va deschide lista de așteptare pentru 59 de magazine din 29 de orașe din China. Xiaomi a dezvăluit caracteristicile exterioare și tehnologice ale vehiculului la sfârșitul lunii decembrie, dar nu a comunicat un preț sau o dată de livrare specifică.

Luna trecută, președintele Xiaomi, Weibing Lu, a declarat că firma țintește segmentul premium cu această mașină și a indicat că livrările ar putea începe încă din al doilea trimestru din 2024. Lu a menționat că va mai dura probabil cel puțin încă doi sau trei ani până când Xiaomi va începe să vândă vehiculul în străinătate.

Abținându-se să vorbească despre preț, Jun a spus că noua mașină va surclasa mulți rivali de la constructori cu ștate vechi grație motorizării, dar și a sistemelor de condus autonom și a autonomiei generoase. Recent, co-fondatorul companiei a scris pe Weibo o postare din care reiese că SU7 ar putea să pară „puțin cam scump”, dar că prețul are sens având în vedere că un Porsche Taycan Turbo costă 160.000 de dolari. Rămâne de văzut cât vor trebui să scoată din buzunar bogații lumii pentru Xiaomi.

Sursa foto: Facebook.com / Xiaomi

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri