22 Mai 2008

Vanzarile Volkswagen au crescut cu 8,8% in primele patru luni din 2008

Vanzarile grupului Volkswagen au ajuns la 1.250.000 de unitati in primele patru luni ale acestui an, in crestere cu 8,8% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2007.

Brand-ul Volkswagen si-a continuat cresterea pe piata globala in ultima luna, astfel incat din totalul de 1,25 milioane de vehicule livrate in primele patru luni din acest an, 335.000 de automobile au fost vandute numai in aprilie, cu 10,3% mai mult decat in aceeasi luna a anului trecut, in ciuda cresterii dificultatii pietei de profil. Volkswagen si-a depasit astfel previziunile initiale privind o crestere a vanzarilor de 5,9% in luna aprilie a acestui an.

Cele mai puternice piete ale Volkswagen in primele patru luni ale acestui an au fost China, unde au fost comercializate 305.100 unitati ale acestui brand (+21,4%), Germania cu 172.000 unitati livrate (+12,8%) si Brazilia, unde au fost vandute 168.400 de automobile in primele patru luni din acest an (+22,4%).

"Initiativa modelelor noastre s-a dovedit a fi extrem de eficienta si mergem mai departe. Modelul Passat CC, pentru care se pot face inca de pe acum comenzi isi va face aparitia pe piata la inceputul lunii iunie, iar noul model Scirocco va intra pe piata la sfarsitul lunii august. Lansarea se va face mai intai in Germania si apoi vor urma alte piete", a precizat Detlef Wittig, vicepresedintele executiv pentru vanzari si marketing al grupului Volkswagen.

Europa a ramas continentul cu cele mai bune vanzari ale brand-ului Volkswagen, aici fiind comercializate 541.700 de unitati in perioada ianuarie-aprilie 2008, in crestere cu 4,2% fata de perioada similara a anului trecut. Volkswagen a comercializat in perioada ianuarie-februarie din acest an un numar de 488.700 de unitati in Europa de vest, cu 2,6% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, in timp ce pe pietele din centrul si estul Europei a vandut 53.000 de automobile, insa a inregistrat o crestere procentuala de 22,8%.

Vanzarile Volkswagen in Romania au ajuns in primele patru luni ale acestui an la 7.677 unitati, dintre care 6.388 au fost automobile, iar cota de piata detinuta de acest brand pe piata locala a fost de 6,9% in perioada ianuarie-aprilie 2008.



Citeste si