9 Iunie 2008

Editie limitata de Logan pentru clientii indieni cu venituri mari



Consortiul Mahindra-Renault va lansa, in luna iulie, o noua varianta de Logan, in editie limitata, potrivit EconomicTimes. Noua varianta va un avea sistem audio mai performant, scaune noi, tapiterie lucrata manual si interior modificat, si se va adresa clientilor cu un buget mai consistent

"Editia speciala va fi gata in iulie si va avea un nou sistem audio, scaune noi si interior cu design imbunatatit ", a declarat directorul Mahindra-Renault, Rajesh Jejurikar.

Marca Logan a fost lansata pe piata indiana in luna mai a anului trecut de un consortiu format din producatorul local de automobile Mahindra&Mahindra si compania franceza Renault.

Anul trecut, vanzarile Logan pe plan mondial au urcat cu 48%, pana la 367.745 unitati, dintre care peste 137.000 au fost sub sigla Renault, iar restul sub sigla Dacia. Romania a fost si anul trecut cea mai importanta piata pentru Logan, cu peste 102.000 masini vandute, urmata de Rusia cu aproape 68.000, Franta cu peste 32.000, India cu aproape 18.000 si Germania cu mai mult de 17.000 de masini Logan vandute.

De asemenea, Renault-Nissan si producatorul indian de automobile Bajaj Auto au anuntat ca vor forma o companie cu capital mixt menita a dezvolta un model de masina low-cost, cu un pret de pornire de 2.500 dolari.

Nou-creata companie va fi detinuta in proportie de 50% de catre Bajaj Auto, 25% de catre grupul francez Renault si 25% de catre fabricantul nipon de automobile Nissan.

Noul model de automobil a fost numit ULC si va avea drept tinta atragerea de clienti pe piata indiana a automobilelor, aflata in plina expansiune.



Citeste si