16 Decembrie 2008

Vanzarile modelelor M de la BMW cresc cu 50% pe timp de criza



Vanzarile diviziei Motorsport (M) de la BMW cresc cu 50% in ciuda crizei economice, in intervalul ianuarie-noiembrie 2008 au fost livrate 22.340 de masini M, cel mai de succes model fiind M3, potrivit presei internationale.

In primele 11 luni ale anului, BMW a vandut 22.340 de masini M la nivel mondial, comparativ cu 14.092 de unitati in aceeasi perioada din 2007.

In luna noiembrie 2008, au fost livrate circa 1.900 de unitati M.

Pana in luna august, vanzarile mondiale ale BMW M GmbH au atins 16.150 unitati, peste nivelul de anul trecut de 16.128 unitati.

Contributia majora la cresterea vanzarilor M in 2008, se datoreaza introducerii noilor modele M3 coupe, sedan si convertible.

In prezent, divizia M de la BMW ofera sapte modele care include trei tipuri de caroserii ale M3, BMW M5 sedan si touring, M6 coupe si M6 convertible.

In total, vanzarile BMW au scazut cu 3,5% in primele 11 luni ale anului, la 1.105.112 unitati.



Citeste si