22 Aprilie 2010

Hyundai castiga teren pe piata auto europeana



Vanzarile de autovehicule Hyundai ating un nou prag in primul trimestru al anului 2010, propagand marca la cea mai mare cota de piata inregistrata la nivel european: 2,7%.
Ultimele cifre ACEA (Asociatia Constructorilor Europeni de Autovehicule) indica vanzari Hyundai in valoare de 100.758 unitati in intervalul ianuarie-martie – cel mai mare volum comercializat intr-un trimestru de cand Hyundai a demarat importul de autovehicule in Europa, in anul 1978.

Inceputul de an lanseaza Hyundai in cursa pentru dobandirea cotei de piata vizate, de 2,75%, pornind de la cifra atinsa in anul 2009, de 2,4%.

Printre cele mai importante modele Hyundai in primele trei luni ale anului 2010 se numara modelul de clasa C i30 si noul SUV compact ix35.

Primul dintre acestea a inregistrat cel mai favorabil trimestru de la lansarea sa, in 2007, raportand vanzari de 31.000 unitati. In acelasi timp, modelul ix35 a inregistrat peste 33.000 comenzi intr-o singura luna de comercializare, aproximativ 70% din obiectivul anual de vanzari.

Primul trimestru a fost de asemenea marcat de introducerea pachetului de beneficii ‘Triple 5’, ce inglobeaza garantie integrala de 5 ani, 5 ani asistenta rutiera si 5 ani verificari periodice gratuite. Pachetul ‘Triple 5’ a debutat odata cu modelul ix35 si a fost extins si pentru varianta facelift a modelului i30 – cunoscut sub numele i30u.

Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala 12 modele Hyundai, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare.

Noul SUV Hyundai ix35, inlocuitorul lui Tucson, este disponibil in Romania la un pret de pornire de 18.921 euro cu TVA, pentru varianta de motorizare benzina 2.0 MPI, cu tractiune fata si transmisie manuala.



Citeste si