Rucsandra Hurezeanu, directorul general al Ivatherm, singurul producator roman de dermocosmetice pe baza de apa termala Herculane, spune ca unul dintre obiectivele pe care si le-a propus este sa duca brandul propriu pentru granite, scrie Kudika.ro.
"Pentru Ivatherm imi doresc sa continui cu aceeasi energie constructia acestui brand romanesc si sa reusesc sa-l duc peste granite. In rest vreau sa ma bucur de familia mea, cu sotul meu si cei doi copii, sa petrecem cat mai multe momente impreuna. Ei sunt sursa mea de inspiratie si energie in tot ceea ce fac", spune Rucsandra Hurezeanu.

Recent, compania a fost premiata la Campioni in business, premiu care vine la 6 ani de existenta Ivatherm.

"Da, intr-adevar am primit un premiu special pentru utilizarea resurselor naturale romanesti. Acest premiu ma motiveaza si ma inspira sa continui in ceea ce fac. Eforturile noastre sunt remarcate si apreciate, e un moment de bucurie. Pe de alta parte cred ca Romania are nevoie de acest model de business care sa imbine tehnologia tarilor avansate cu resursele noastre naturale, inovatia cu traditia", a adaugat aceasta.

Ea povesteste cum a ajutat-o experienta in domeniu farmaceutic in conceperea brandului Ivatherm.

"Ivatherm este rezultatul pasiunii mele mai vechi pentru cosmetice si produse de ingrijire a pielii. A fost o imbinare fericita intre aceasta fascinatie pentru creme, texturi, parfumuri si cunostintele acumulate in facultate si in industria farmaceutica unde lucrasem aproape 10 ani inainte", a precizat aceasta.

Citeste un scurt interviu despre stilul personal care ii contureaza brandul Rucsandrei Hurezeanu pe Kudika.ro.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri