Cinci "NU" pe care trebuie sa ii aplici pentru a avea angajati multumiti
Nu crea competitii din care un angajat este promovat si altul nu Poate crezi ca in felul acesta poti creste competitia interna dintre angajati, insa din aceasta cineva sigur va iesi in pierdere si iti va pastra ranchiuna atat tine cat si castigatorului, precum si companiei. Ai gandit vreodata despre un angajat ca este atat de bun in ceea ce face, ca nu il poti schimba de pe acel post? Daca da, trebuie sa incepi sa iti ajuti angajatii sa creasca si adu altii sa ii inlocuiasca in vechile functii sau ii vei pierde.
Te poti reorienta catre intreceri din care toata lumea are de castigat pentru a-ti dezvolta echipa. Nu intoarce spatele telurilor angajatilor Cu cat stii mai mult despre ceea ce ii motiveaza pe angajatii tai si cu cat acorzi mai mult interes multumirii si succesului acestora, cu atat si ei vor lucra cu mai mult entuziasm. Chiar daca nu le poti oferi un job care sa ii satisfaca 100% poti gasi intotdeauna cai de a imbuna ceea ce le place sa faca cu munca.
Nu tine pe loc un angajat pentru ca acesta isi face treaba bine
Nu accepta ca un angajat nu isi vede potentialul Majoritatea angajatilor vor ca munca lor sa ofere o contributie vitala in business. In acest context, este misiunea liderilor sa ii ajute sa ajunga acolo sau sa le arate calea pe care pot atinge succesul in cariera.
Citeste si Salarii mai mari vs. stabilitate. Cum iti motivezi angajatii in NOUA ECONOMIE?
Sursa foto: freedigitalphotos.net, Ambro