10 Aprilie 2012
Vrei sa fii un sef bun? Iata 5 lucruri pe care nu trebuie sa le faci NICIODATA
Ca lider, lucrurile pe care nu le faci pot uneori pot avea un impact mai mare decat cele pe care le faci. Iata cinci lucruri pe care un manager remarcabil nu le face niciodata, potrivit Inc.com.
Nu spune niciodata: "Intentionam sa imi cer scuze de ceva timp"
Daca esti intr-o situatie in care ai procedat gresit, cel mai bine este sa iti asumi cat mai repede greseala. Cu siguranta vrei ca si angajatii tai sa te puna la curent in cel mai scurt timp atunci cand actioneaza gresit, motiv pentru care trebuie sa te dovedesti un model pentru acestia.
Daca in dragoste nu trebuie sa spui nici ca iti pare rau, in leadership trebuie intotdeauna sa spui asta.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Nu realizeaza evaluari de performanta anuale
Cele mai bune evaluari le poti realiza neprogramat. Cel mai bun feedback are loc atunci cand provoaca cel mai mare impact, fie ca este vorba despre felicitari si incurajari, fie ca se refera la sugestii de imbunatatire.
Datoria ta este sa iti pregatesti angajatii si sa le fii un mentor in fiecare zi.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Nu tine intalniri formale pentru a cere idei
Suna bine, insa nu ai nevoie de o intalnire pentru a face asta. Cea mai buna cale de a le solicita idei este sa vorbesti personal cu ei.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Nu realizeaza planuri de dezvoltare
Asadar, vorbeste despre planurile de dezvoltare intr-un mod informal. Apoi stabileste proiecte si programe de pregatire specifice.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Nu solicita favoruri
Generozitatea trebuie sa fie “o strada cu un singur sens”. Fii flexibil atunci cand trebuie sa fii flexibil, fii ingaduitor atunci cand trebuie sa fii.
Un bun lider doar ofera, nu cere inapoi.
Sursa foto: freedigitalphotos.net