11 Decembrie 2012
Cinci cai simple prin care poti deveni un sef mai bun
Relatia dintre manager si angajat este unul dintre cei mai importanti factori care influenteaza buna functionare a unei companii. Iata cinci cai prin care poti deveni un sef mai bun, conform Inc.com.
Coordoneaza oameni, nu cifre
In orice caz, toate aceste cifre sunt rezultatul muncii oamenilor. Asadar, cea mai buna cale de a obtine cifre satisfacatoare este sa iti conduci bine angajatii.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Fa masuratori simple si relevante
Prin contrast, masuratorile complexe, cu valori multiple, creeaza inevitabil confuzii in randul anagajatilor, precum si la manageri.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Stabileste cate o prioritate pentru fiecare angajat
Intregul concept al “prioritatii” inseamna ca este un singur lucru mai important decat orice altceva. Daca le dai angajatilor mai multe sarcini prioritare ii pui in situatia de a alege ei ceea ce este mai important, iar asta este treaba ta.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Nu te razbuna pe un angajat
Stiu si ca sefii sunt frustrati si netvosi, in special cand se confrunta cu vesti proaste, greseli, care puteau de altfel fi evitate.
Nu trebuie sa fii perfect, insa trebuie sa tii cont ca angajatii nu sunt “sacii tai de box”. Asadar, nu trebuie sa faci remarci taioase la adresa lor, doar pentru ca esti tu supar, pentru ca acesta este lucru care nu se uita usor.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Evalueaza-te prin prisma rezultatelor celor mai slabi angajati
Cel mai bun om in care iti poti masura abilitatile de manager este prin raportarea la rezultatele celor mai slabi angajati.
Sursa foto: freedigitalphotos.net