5 Februarie 2013

Diferenta intre o decizie buna si una excelenta la locul de munca



Chiar daca este vorba despre o marire de salariu, despre incheierea celui mai important contract din cariera ta sau fie ca doar iti doresti ca seful se fie de acord cu tine intr-o situatie, uneori nu poti sa obtii aceste lucruri la momentul la care ti-ai dori tu, scrie Business Insider.

Trebuie sa decizi ce este cel mai important pentru tine la momentul respectiv.

Astfel, fie iti compromiti pozitia si te alegi cu ceva in cel mai scurt timp, fie astepti momentul oportun si obtii tot ceea ce iti doresti.

In functie de circumstante, niciuna dintre variante nu este gresita, insa rezultatele sunt cu totul diferite.

Este o alegere intre o decizie buna si una si mai buna.

In cele mai multe cazuri, daca reusesti sa fii sincer cu tine vei reusi sa iei cea mai buna decizie si sa faci alegerea potrivita.

Daca simti ca duci o lupta pe care nu o mai poti continua, atunci ar trebui sa incerci sa obtii pe moment tot ce poti. Insa daca poti continua lupta, este bine sa amani decizia si sa depui toate efoturile pentru ca pe viitor sa obtii tot ce iti doresti.

Fii constient de optiuni si aminteste-ti ca si atunci cand nu poti obtine tot ce iti doresti te poti alege totusi cu ceva.



Citeste si