29 Iulie 2013
Top On The Move: Tiriac Holdings, Renault Romania si Duraziv fac schimbari in management
Recrutarile de noi manageri nu se opresc nici la mijlocul verii, in ciuda vremii frumoase de afara, care te face sa te gandesti la concediu. Wall-Street.ro iti prezinta cele mai importante schimbari in managementul companiilor de top de pe piata locala.
Un nou director de marketing pentru Tiriac Holdings
Dana Barbulescu a lucrat timp de trei ani in cadrul Hyundai Auto Romania unde a detinut functia de director de marketing si relatii publice. Anterior, a facut parte din echipa Romcar, unde a ocupat pozitiile de asistent de marketing si specialist relatii publice.
Renault Romania un nou director executiv de resurse umane
Dana Oprisan s-a alaturat Renault Romania in anul 2006 si are o experienta de 19 ani in domeniul resurselor umane, acumulata atat in interiorul companiei, cat si in alte companii. Oprisan face parte dintre managerii Renault Romania cu un parcurs international in cadrul Grupului, mai precis in Franta, unde a coordonat un proiect important de eficientizare a proceselor de resurse umane la nivel mondial. Ea a preluat activitatea de resurse umane din pozitia de director executiv adjunct.
PostMaster are un nou director de operatiuni
Rezso Koszegi are o experienta profesionala de peste 20 de ani in industria de profil, dintre care 10 petrecuti in pozitii de management in cadrul TNT Express, unul dintre cei mai importanti jucatori internationali de curierat si logistica activi in Romania.
Duraziv si-a recrutat doi directori pentru divizia de vopsele si adezivi
Astfel, Vasile Staicu a fost numit director Divizie Vopsele Duraziv, dupa ce timp de sase ani a ocupat pozitia de Director de Productie in cadrul Fabryo Corporation. De asemenea, Marius Terec a fost numit director Operatiuni Adezivi. Anterior, acesta a fost Directorul Tehnic si R&D al producatorului de adezivi Tassullo.
Alex Visa, de la antreprenoriat la interaction director al GroupM Interaction
In noua pozitie, Alex Visa va coordona operatiunile de digital derulate de agentiile GroupM in Romania pe 3 directii strategice: dezvoltarea GroupM Interaction (GMI), optimizarea conditiilor de buying pentru clientii GroupM, precum si implementarea in Romania a produselor si tehnologiilor dezvoltate de GroupM pe pietele mature.
„M-au convins viziunea si abordarea avangardista pe care cel mai mare grup global de media le impartaseste la nivel european si international pentru tot ceea ce inseamna digital”, declara Alex Visa.
EY continua promovarile
Mihaela Sandu are o experienta profesionala de peste 15 ani, din care 12 ani in EY Romania. Ea s-a alaturat echipei in anul 2001 ca junior, urmand parcursul de senior, manager, senior manager si director executiv pana in momentul preluarii noii pozitii.