Acum e momentul ideal ca sa fii promovat. Potrivit catorva studii, iunie e una din cele mai bune luni ca sa urci in ierarhia din compania ta, conform „Fox Business”. Asa ca iata cateva etape pe care e absolut necesar sa le parcurgi ca sa obtii promovarea mult dorita.

1. Ai incredere in propriile forte

Cand scopul tau e sa fii promovat, nu te baza pe faptul ca ceilalti vor recunoaste cat de competent esti. Ca sa fii promovat, trebuie sa fii motivat, trebuie sa crezi ca ai ceva de oferit. Lasa deoparte toate gandurile negative care-tin vin legat de aceasta ocazie. Poate ti se va parea ca ai o sansa intr-o mie sau ca unul din colegii tai va fi promovat, dar nu lasa astfel de ganduri sa te deprime. Daca ti se pare ca meriti sa fii promovat, fa totul pentru a obtine asta. Nu lasa pe nimeni sa stea intre tine si succesul pe care-l meriti.

2. Fa tot ce poti ca sa iesi in evidenta

Desi nu poti conta pe faptul ca seful va recunoaste ca ai succes la locul de munca, asta nu inseamna ca nu poti sa iesi in evidenta, sa te distingi fata de restul colegilor. Tine minte: fapte, nu vorbe! Asigura-te ca ii atragi atentia sefului asupra realizarilor tale.

Citeste si:
De ce munca de acasă pe termen lung poate fi un pariu riscant
De ce munca de acasă pe...

Ca sa fii un angajat saritor in ochi, concentreaza-te asupra a ceea ce ai de dus la bun sfarsit, respecta termenele pentru toate indatoririle tale, demonstreaza ca ai aptitudini de lider, dar ramai un jucator devotat echipei. Nu trebuie sa sari calul: doar fa-ti treaba cum trebuie si demonstreaza-i sefului ca iti place la nebunie ce faci.

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri