22 Octombrie 2014

9 secrete ca sa fii cel mai bun angajat din birou



Indiferent cu ce te ocupi, se pare ca niciodata nu iti ajung toate cele 24 de ore dintr-o zi. Dar stii ce? Nu ai cum sa pui mai multe ore in zi si... nici nu ai avea de ce. Oamenii care au succes muncesc inteligent. Iata cateva mici secrete pentru a fi mai eficient la munca.

1. Prioritizeaza-ti taskurile

Asta e un task in sine. Ce ar trebui sa faci mai intai? Sa discuti propunerea de reinnoire a contractului cu un client important? Sau altceva...? Raspunsul: prioritizeaza-ti taskurile in functie de ROI (return on investment). Oricine poate sa faca asta, secretul e sa stii cum s-o faci. Daca iti plac programele, fa-ti un calendar saptamanal sau lunar. Daca preferi listele, atunci e indicat sa-ti faci o lista cu prioritati la inceputul fiecarei zile. Sa iti stii prioritatile te va ajuta nu doar sa-ti indeplinesti obiectivele, ci sa te concentrezi pe lucrurile care chiar conteaza.

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.



Citeste si