Corporate well-being este un trend in dezvoltare in companiile din Romania si asta pentru ca "organizatiile cu oameni elechilibrati sunt mai productivi", sustine Andrei Gosu, directorul general al companiei de training Ascendis, prezent la emisiunea WALL-STREET 360 [VEZI VIDEO].

Ideea de "corporate well-being" a pornit in Scandinavia, iar astazi in Romania este un trend aflat la inceput, dar care se dezvolta. Momentan, nevoile companiilor sunt mai mult soft, sunt in zona hobby-urilor.

"In urma cu cativa ani, toate programele de training gravitau in jurul participantului. In centru era angajat si ii urmaream nevoia si satisfactia. Acum, in centru este business-ul. Este o dimensiune foarte pragmatica si pe undeva este normal.

In alegerea programelor de well-being, CEO-ul a fost intotdeauna important, pe langa HR manager. Mai mult, corelatia intre investitia in training si rezultatele companiei a fost intotdeauna importanta, insa acum este mai mult ca oricand pentru ca, in principiu, companiile masoara toate investitiile pe care le fac, considera

Astfel, exista 4 mari zone care se pot masura la well being: feedbackul participantilor, nivelul de intelegere, modul de aplicare si rezultatele.

Citește și
Setari Cookie-uri