14 Septembrie 2015

Cum iti organizezi biroul Feng Shui



Esti stresat la serviciu, nu mai faci fata, ai un blocaj, nu mai ai energie, relatiile cu colegii sunt tensionate, pe scurt, nu te mai simti bine la locul de munca? Te-ai gandit la Feng Shui? Feng Shui este arta chinezeasca de a armoniza energiile vitale dintr-un anumit loc prin mici aranjamente pentru a asigura sanatatea, starea de bine si prosperitatea. La serviciu, aplicarea tehnicilor de Feng Shui duce la diminuarea stresului si favorizeaza relatiile armonioase intre membrii unei echipe, imbunatateste creativitatea, concentrarea, productivitatea si indeparteaza undele negative. Toate astea le obtii daca iti amenajezi biroul Feng Shui, iar noi iti dam cateva sfaturi in acest sens.

Incearca sa folosesti in birou cele cinci elemente Feng Shui: lemn, foc, pamant, metal si apa. Un detaliu metali, obiecte de papetarie din lemn, plante, un acvariu, etc.

Prima etapa in amenjarea unui birou Feng Shui consta in a te debarasa de tot ce te incurca, in a face curatenie.

  • Nu pune teancuri de dosare pe jos.
  • Nu pune multe lucruri pe etajere sau deasupra dulapurilor.
  • Fa ordine in dulapuri si sertare.

Citeste in continuare pe cariereonline.ro.



Citeste si