Regulile comunicarii s-au schimbat complet odata cu aparitia fenomenului de Social-Media si, mai ales, a Facebook-ului. Companiile au ajuns sa relationeze prin intermediul acestuia la fel de mult ca pe email sau la telefon. Pe Facebook promovam, vorbim cu clientii, vindem, primim feedback si lista poate continua. Citeam zilele trecute ca o companie aeriana are 200 de angajati care se ocupa doar de contul de Facebook al companiei. Prin intermediul mesageriei, pasagerii pot confirma biletele de avion, face rezervari, rezolva eventualele nemultumiri, conform Revistei CARIERE.

Social-Media ne determina sa inovam. Ce este insa de facut pentru ca Facebook sa fie folosit la adevarata „valoare” – o unealta puternica pentru business-ul pe care il avem?

1. Fii creativ cu raspunsurile


Un client sau un potential client reprezinta o audienta captiva atunci cand intra, pentru cateva minute, pe pagina companiei tale. Lasand deoparte respectul pe care ar trebui sa il arati pentru timpul pe care ti-l acorda, profita de faptul ca este acolo, in „curtea” ta si raspunde-I cat mai repede. In cazul in care conduci o companie mare si nu ai timp sa „stai de vorba” cu toti care intra pe pagina – angajeaza pe cineva. Pe langa asta, ai putea sa le raspunzi in format video - si nu text. Astfel, feedback-ul tau va fi mult mai personal, clientul va aprecia asta.

2. Ai auzit vreodata de Remarketing?

Ai fost vreodata „urmarit” de reclame relevante cautarilor si activitatii pe care le faci pe Internet? Ei bine, aceasta „urmarire” poarta numele de remarketing. Utilizeaz-o si tu!

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.

Retail jobs

Sursa foto: violetkaipa / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri